بهترین قالیشویی در رسالت تهران

با کمی تحقیق و پرس‌وجو متوجه می‌شوید که تعداد زیادی قالیشویی در هر منطقه وجود دارد و پیدا کردن بهترین گزینه در میان همه انتخاب‌ها کمی مشکل به نظر می‌رسد. اگر از ساکنین منطقه‌ی 4 تهران هستید و به دنبال بهترین قالیشویی در رسالت می‌گردید، در ادامه همراهمان باشید.

بهترین قالیشویی در رسالت کدام است؟

گزینه‌‌های زیادی برای پیدا کردن بهترین قالیشویی در مناطق تهران وجود دارد. پیشنهاد ما برای استفاده کردن از بهترین خدمات در منطقه‌ی رسالت، کارخانه قالیشویی سیاوش است. خدمات این قالیشویی به صورت درب منزل ارائه می‌شود و هر زمان که احساس نیاز کنید، می‌توانید با کارشناسان تماس بگیرید.
فرش‌ها جزو اصلی ترین ارکان خانه محسوب می‌شود و تمیزی آن تاثیر زیادی بر جلوه‌ی منزل خواهد داشت. بنابراین باید در انتخاب قالیشویی که به فرش آسیب نزند و به خوبی تمیز کند، توجه ویژه داشته باشید. بهترین قالیشویی در تهران از مواد شوینده مرغوب استفاده می‌کند و به هیچ وجه آسیبی به بافت فرش وارد نمی‌کند.

قالیشویی در رسالت

آشنایی با منطقه رسالت و خدمات قالیشویی

محله‌ی رسالت در منطقه 4 تهران واقع شده است و از خیابان دماوند شروع می‌شود. این منطقه از بزگراه امام علی و شهید صیاد شیرازی عبور می‌کند و در انتها به پل سیدخندان ختم می‌شود. به خاطر وجود دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در این منطقه، دانشجویان زیادی در آن زندگی می‌کنند و خوابگاه‌های زیادی در رسالت وجود دارد. مسئولیت شستشوی فرش‌ها معمولا به عهده امور دانشجویی خوابگاه‌هاست و با قالیشویی‌ها در هنگام تعطیلات تابستانی و خالی بودن خوابگاه‌ها برای شستن فرش‌ها قرارداد می‌بندند. بنابراین قالی شویی سیاوش آماده عقد قرارداد با مراکز و ادارات و شرکت ها برای ارائه خدمات قالیشویی و شستشوی فرش و مبل و موکت و … می باشد.

رسالت از لحاظ جغرافیایی به محله‌های نیرو‌دریایی، کوهک، نارمک، مجیدیه، خ کرمان، نظام اباد یا شهید مدنی، سمنگان، سامان، فرجام، هنگام، دلاوران،گلبرگ نزدیک است. بنابراین اگر ساکن منطقه رسالت هستید و قصد شستشوی فرش‌های منزل خود را دارید، می‌توانید از خدمات قالیشویی محله‌های نزدیک مثل قالیشویی در منطقه نارمک استفاده کنید.

راهنمای انتخاب قالیشویی در رسالت تهران

هیچ کارخانه قالیشویی معتبری بدون بازرسی اولیه و بررسی ایرادات، فرآیند شستن فرش را شروع نمی‌کند. ترمیم فرش باید قبل از شستشو انجام شود بنابراین اگر به دنبال قالیشویی در رسالت هستید و فرشی قدیمی و ایراد دار دارید باید مطمئن شوید که کارخانه‌ی انتخابی، خدمات ترمیم هم ارائه می‌کند. فرش‌های حساس نیاز به دقت و حوصله‌ی بیشتری برای شستشو دارند.

خاکگیری فرش اهمیت زیادی در قالیشویی دارد. قالیشویی‌های معتبر مثل کارخانه قالیشویی سیاوش، با استفاده از دستگاه‌های مجهز و پیشرفته خاکگیری را انجام می‌دهند. قاطی شدن رنگ‎ها اتفاقی است که در شستشوی ناشی گرایانه قالیشویی‌ها میوفتد. در حالی که شستشوی فرش دستباف باید با تثبیت رنگ آن همراه باشد.

قالیشویی در رسالت تهران, قالیشویی میدان رسالت

اگر فرزند کوچکی دارید حتما به خاطر این موضوع، فرش‌هایی با لکه‌های زیاد دارید. بنابراین باید قالیشویی را انتخاب کنید که به لکه گیری اهمیت زیادی می‌دهد. بعضی لکه‌ها حتی با روش‎های خانگی هم پاک می‌شوند. به آبکشی با آب کر، آبکشی اسلامی گفته می‌شود که در دو مرحله انجام می‌شود.

خشک کردن و آبگیری فرش‌ها قسمت بسیار مهمی از این فرآیند است. ممکن است قالیشویی دلاوران، گرمخانه‌هایی برای شستن فرش‌ها در نظر گرفته باشد اما به طور کلی فرآیند خشک کردن نباید در فضای آزاد باشد زیرا آلودگی محیط و گرد و غبار روی آن اثر می‎‌گذارد.

انتخاب قالیشویی رسالت تهران و فاکتورهای موثر

تمامی کارشناسان یک قالیشویی خوب، باید تجربه‌ی کافی در این حرفه را داشته باشند. مواد شوینده‌ی نامرغوب می‌تواند باعث آسیب زدن جدی به فرش‌ها شود. یک قالیشویی معتبر، تعهد زیادی به زمان دارد و در تایمی که به مشتری از قبل قول داده، فرش را تحویل می‌دهد. بدقولی کردن در تحویل فرش‌ها، صدمات جبران ناپذیری به اهل خانه وارد می‌کند. تصور کنید که در منزل خود مهمان دعوت کرده‌اید و قرار است که فرش‌ها یک روز از قبل مهمانی به شما تحویل داده شود.

تاخیر در تحویل فرش‌ها باعث خالی ماندن خانه می‌شود و شاید مجبور به کنسل کردن مهمان‌ها و جابه‌جایی آن شوید. در مواقع بروز مشکلاتی مثل تاخیر و بدقولی، مدیریت قالیشویی رسالت تهران باید پاسخگو باشد و غرامت آن را به شما بپردازد. به طور کلی قالیشویی باید در مواردی مثل وارد کردن آسیب به فرش و شستشوی غلط انتقاد پذیر باشد و سعی در راضی کردن مشتریان برای جلب اعتماد آنان کند.

آیا جنس فرش در انتخاب قالیشویی تاثیری دارد؟

در انتخاب مواد شوینده و نوع شستشو باید به جنس فرش توجه نمود. برای مثال فرش‌های دستباف، تار و پود حساسی دارند و بی دقتی در شستشو باعث قاطی شدن رنگ‌های آن شود. فرش‌های ابریشم و فرش ماشنی نباید با یک روش و به صورت همزمان شستشو شوند. اگر قالیشویی تفاوتی برای جنس فرش‌ها در شستشو قائل نمی‌شود، نباید به آن اعتماد کرد.

شما که به دنبال قالیشویی در رسالت هستید، گزینه‎های زیادی برای انتخاب کردن دارید. منطقه 4 بزرگ ترین منطقه تهران محسوب می‌شود و شما می‌توانید در محله‌های اطراف هم تحقیق کنید. نباید در انتخاب قالیشویی عجله کنید، زیرا فرش‌ها از لوازم باارزش خانه محسوب می‌شوند و خسارت زدن به آنان هزینه‌های زیادی به همراه خواهد داشت.

ارتباط با قالیشویی, شماره تماس قالیشویی

بهترین زمان شستشوی فرش

روزهای آخر سال که در اسفند ماه است به روزهای خانه تکانی معروف است و اکثر افراد، شستن فرش‌های خود را به آن زمان موکول می‌کنند تا در ایام عید و دید و بازدیدها فرش‌های تمیزی داشته باشند. اما معمولا آب و هوای اسفند ماه، گرم و شرجی است و به خاطر شروع شدن فصل باران‎های بهاری، آفتاب هم زیاد نداریم.

آفتاب ناکافی باعث خیس ماندن بافت‌های فرش می‌شود و پس از مدتی فرش شما دچار پوسیدگی خواهد شد. پس شستن فرش‌های خود را در روزهای آخر سال انجام ندهید و آن را به تابستان موکول کنید. گرمای آفتاب در این فصل، باعث خشک شدن سریع فرش‌ها می‌شود. در نتیجه اگر به دنبال شستشوی فرش‎ها با واردکردن کمترین آسیب به آنها هستید، زمان مناسبی مثل فصل تابستان را برای شستشو انتخاب کنید.
پس تنها کافی است با معتبرترین قالیشویی در رسالت تماس بگیرید و منتطر باشید تا فرش‌های شما درب منزل تحویل گرفته شود. پس از تحویل گرفتن فرش توسط ماشین‌های قالیشویی، زمان دقیق تحویل فرش هم به شما اعلام خواهد شد و در ادامه‌ی فرآیند می‌توانید به شکل تلفنی یا حضوری با کارشناسان در ارتباط باشید.

قالیشویی سمت رسالت, قالیشویی محدوده رسالت, قالیشویی رسالت سیاوش

هزینه‌ی شستن فرش قالیشویی در رسالت چقدر است؟

هزینه‌ی شستن فرش‌ها بسته به مواد مصرفی و جنس فرش متفاوت است. معمولا قالیشویی‌ها قیمت مختلفی برای انواع مختلف فرش‌ها مثل دستبافت، ماشینی یا ابریشم تعریف می‎کنند. اگر قالیشویی قیمت‌های یکسانی برای شستشو داشت و تفاوتی بین فرش ابریشم و ماشینی ندیدید، باید شک کنید.

گاهی به اشتباه شنیده می‎شود که شستن فرش‌ها در قالیشویی باعث پارگی و آسیب رساندن به فرش می‌شود که کاملا غلط است. عمر هر فرش بستگی به نحوه‌ی نگه‌داری از شما آن دارد و متناسب با متریال تشکیل دهنده‌ی آن باید مراقبت‌های کافی اعمال شود. برای مثال چسب زدن به ریشه‌ی فرش‌ها باعث آسیب جدی به آنها خواهد شد و بر خلاف باور عموم کمکی به کثیف شدن فرش‌ها نمی‌کند.

برای آسایش مشتریان، پرداخت هزینه‌ی قالیشویی در رسالت با روش‌های مختلفی در سایت انجام می‌شود. می‌توان به صورت نقدی در محل پرداخت کنید یا از درگاه‌های آنلاین که در سایت وجود دارد، استفاده کنید. با در دست داشتن کارت‎های عضو شبکه شتاب و استفاده از کارت خوان هم امکان پرداخت کردن وجود دارد.

چگونه بهترین قالیشویی در رسالت را انتخاب کنیم؟

حال که می‌دانیم یک قالیشویی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؛ انتخاب برای ما کمی آسان‌تر می‌شود. در این مورد علاوه‌بر اینکه نظرات مردم مهم هستند؛ انتخاب قالیشویی با کامل‌ترین تجهیزات نیز اهمیت دارد.

قالیشویی سیاوش با 25 سال سابقه‌ خود توانسته از بهترین متدهای شست‌وشوی فرش آگاه شود و با بهره‌گیری از آنها، در تمام این سال‌ها بهترین خدمات را به افراد ارائه دهد. این مجموعه از روش‌ها و تجهیزات نوینی استفاده می‌کند تا بتواند نیاز تمام کاربران را برطرف سازد.  

چرا کارخانه قالیشویی سیاوش را انتخاب کنیم؟

حتما برای شما هم پیش آمده که نزدیک تعطیلات، با لیستی از کارهای عقب افتاده رو به رو شوید و شستن فرش هم در این لیست باشد. معمولا پیک کاری قالیشویی‌ها در تعطیلات است و ممکن است در آن زمان بهترین خدمات ارائه نشود و به نوعی سمبل شود.

کارخانه قالیشویی سیاوش حتی در تعطیلات هم به صورت 24 ساعته به ارائه خدمات ادامه می‌دهد. این قالیشویی آماده خدمت رسانی به ساکنین منطقه رسالت تهران است و در کمترین زمان ممکن فرش‌ها را شسته شده و درب منزل تحویل می‌دهد. بنابراین حتی در شلوغ ترین روزهای سال هم، از کیفیت این قالیشویی کم نمی‌شود و با خیال راحت می‌توانید به این قالیشویی اعتماد کنید.

بهترین قالیشویی در رسالت تهران از مواد شوینده مرغوب استفاده می‌کند و به هیچ وجه آسیبی به بافت فرش وارد نمی‌کند. کارخانه قالیشویی سیاوش بالاترین کیفیت شستشو فرش و دیگر خدمات را ارائه میدهد.

تجربه‌ی کافی در این حرفه ، استفاده ا ز مواد شوینده‌ی مرغوب،عدم آسیب زدن به فرش‌ها است. همچنین یک قالیشویی معتبر، تعهد زیادی به زمان دارد و در تایمی که به مشتری از قبل قول داده، فرش را تحویل می‌دهد. بجز کیفیت شستشو، بدقولی کردن در تحویل فرش‌ها، قابل قبول نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به قالیشویی در رسالت تهران دارید؟

با شماره زیر تماس بگیرید و بهترین خدمات را دریافت کنید.