شستشوی تخصصی فرش و مبل

فرش و مبل یکی از مهم‌ترین وسایل دکوراسیون منزل است و اینکه نقش مهمی در زیبایی خانه دارند یک واقعیت غیرقابل انکار است. این وسایل بیشترین گرد و غبار، میکروب، کثیفی و سایر ماده‌های آلرژی‌زا را در خود نگه می‌دارند. شستشوی تخصصی فرش و مبل با توجه به آسیب جدی که می‌توانند به سلامتی وارد کنند، باید به طور منظم انجام شود. به خصوص اینکه در هر خانه بیش از یک فرش وجود دارد، تمیز نگه داشتن و عاری از حساسیت و میکروب بودن این فرش‌ها بسیار مهم است.

قالیشویی سیاوش خدمات شستشوی فرش و مبل که شامل شستشوی فرش دستبافت، شستشوی فرش ماشینی و خشکشویی مبل است را ارائه می‌دهد تا زندگی شما را آسان‌تر کند. چنان چه برای شستشوی فرش و مبل منزلتان نیاز به کمک داشتید، می‌توانید با ثبت سفارش در سایت ما از خدمات شستشوی فرش و خشکشویی مبل در منزل با بهترین هزینه و کمترین زمان ممکن بهره‌مند شوید.

گالری قالیشویی سیاوش
قالیشویی سیاوش در تهران, سایت قالیشویی آنلاین, قالیشویی سیاوش

برخی از فرش هایی که میشوییم:

الف: فرش‌های معمولی  مانند فرش 500 شانه به پایین

ب: فرش های فانتزی  مانند فرش اسپرت، ترک، ماکارونی.

ج: فرش های ابریشمی مانند فرهی، بلژیکی.

چرا باید قالیشویی منظم داشته باشیم؟

بهداشت مهم‌ترین چیزی است که باید در خانه به کار برد تا همیشه در سلامت باشید. با این واقعیت، شستشوی تخصصی فرش و مبل یکی از مهم‌ترین نظافت‌هایی است که باید به آن توجه کرد. شستشوی فرش ماشینی یا فرش دستبافت آن هم به صورت منظم نه تنها برای سلامت شما بسیار مهم است بلکه به زیبایی و درخشان بودن خانه شما نیز کمک می‌کند.

فرش‌هایی که دائماً بر روی آن‌ها راه می‌رویم، حاوی میکروب‌های زیادی هستند و در اعماقشان نیز گرد و غبار وجود دارد. بنابراین تمیز نکردن آن‌ها می‌تواند منجر به مشکلات تنفسی، آلرژی و بیماری شود. همچنین نظافت منظم به آن‌ها بو و ظاهری زیباتر می‌دهد و به افزایش عمر آن‌ها کمک می‌کند.

در قالیشویی سیاوش، متخصصان ما، فرش‌های شما را بررسی می‌کنند و بهترین راه را برای تمیز کردن عمیق فرش‌های شما انتخاب می‌کنند. اگر در تهران زندگی می‌کنید و به دنبال شستشوی تخصصی فرش و مبل منزل یا محل کارتان هستید می‌توانید با شماره 02122539595 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. قالیشویی سیاوش بهترین قالیشویی در تمام مناطق تهران است.

شستشوی تخصصی مبل

تصور کنید مبل‌های خانه‌تان لباس شما است آیا آن را به مدت ۵ سال بدون تمیز کردن می‌پوشید؟ مبل‌ها، صندلی‌های راحتی، صندلی‌های ناهارخوری و سایر مبلمان پارچه‌ای در خانه نیاز به تمیز کردن منظم دارند تا ظاهری زیبا داشته باشند. در واقع توصیه می‌کنیم برای حفظ بهداشت و افزایش طول عمر مبل آن‌ها را به صورت حرفه‌ای حداقل سالی یک بار تمیز کنید.

خشکشویی مبل بهترین روش برای نظافت مبل‌های ظریف از جمله برخی مبل‌های مخملی است. قطعات ظریف را فقط می‌توان با دست و با استفاده از محصولات تخصصی مشابه محصولاتی که توسط خشکشویی‌ها برای لباس‌های شما استفاده می‌شود تمیز کرد، در این صورت از محلول‌های تمیزکننده مخصوص و یک پارچه نرم برای انجام کار استفاده می‌کنیم.

ما بهترین تکنیک‌ها و محصولات را به کار می‌گیریم تا مبلمان شما را تمیز و نو کنیم. بنابراین اگر در هر منطقه از تهران زندگی می‌کنید می‌توانید برای دریافت خدمات شستشوی تخصصی فرش و مبل با ما تماس بگیرید. قالیشویی در تهرانپارس از جمله خدمات سیاوش کریپت است که در تمامی روزهای هفته خدمات تخصصی شستشوی فرش و مبل را به شما ساکنین عزیز تهرانپارس ارائه می‌دهد.

رفع لکه مبل

احتمال اینکه غذا، نوشیدنی و… بر روی مبل بریزد زیاد است، بنابراین در این شرایط در اسرع وقت با ما تماس بگیرید، زیرا هر چه زودتر اقدام کنید احتمال بیشتری وجود دارد که بتوانیم لکه را به طور کامل از بین ببریم!

شاید فکر کنید که خودتان می‌توانید لکه را توسط شوینده‌های موجود در خانه از بین ببرید اما این احتمال وجود دارد که فقط لکه را بدتر کنید. چراکه برای برخی از لکه‌های لازم است بدانید که چه روش و شوینده‌ای را باید انتخاب کنید. همه شوینده‌ها مناسب تمیز کردن مبل نیستند و ممکن است که حتی رنگ مبل شما عوض شود و دیگر زیبایی قبل را نداشته باشد.

با درخواست خشکشویی مبل از قالیشویی سیاوش ما افراد متخصص در زمینه مبل شویی را به منزلتان اعزام می‌کنیم. این کار باعث می‌شود بدون هزینه ایاب و ذهاب و نگرانی از آسیب به مبلتان هنگام حمل و نقل، فرآیند مبل شویی در منزل خودتان انجام شود. استفاده از خدمات شستشوی تخصصی فرش و مبل در منزل باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما می‌شود.

مراحل خشکشویی مبل

با رعایت کردن نکات مهم و اصولی می‌توانید شستشوی مبل خود را کامل‌تر و تمیزتر انجام دهید بدون اینکه به مبلمان منزل یا محل کارتان آسیبی وارد کنید؛ بنابراین لازم است این کار را به افراد متخصص و شرکت هایی که خشکشویی مبل را به صورت تخصصی و با دستگاه های حرفه ای انجام می‌دهند، بسپارید.

ما در قالیشویی سیاوش همیشه مبل و صندلی‌ها را قبل از تمیز کردن ارزیابی می‌کنیم و در صورت لزوم آزمایش رنگ را انجام می‌دهیم. تشخیص جنس رویی مبل بسیار مهم است چراکه با توجه به جنس مبل باید شوینده مناسب را انتخاب کرد. به عنوان مثال تمیز کردن مبل مخمل با مبلی که جنس آن چرم است کاملا متفاوت است.

بعد از ارزیابی مبل و تشخیص جنس آن و قبل از شروع فرآیند تمیز کردن عمیق، مبل‌ها به طور کامل جاروبرقی می‌شوند. در مرحله بعد لکه‌های سخت با استفاده از محلول مناسب برای کمک به فرآیند لکه برداری از قبل اسپری می‌شوند.

در مرحله بعد با استفاده از دستگاهای مخصوص شستشوی مبل، مبلمان شما را تمیز می‌کنیم. استفاده از دستگاه‌های مخصوص مبل شویی باعث می‌شود که مبلمان هم کامل تمیز شود و هم آسیبی به رویی مبل و داخل مبل وارد نشود. توجه داشته باشید که استفاده از این دستگاه‌ها یک کار تخصصی است و باید توسط افراد متخصص که در این زمینه مهارت و تخصص دارند انجام شود.

تجهیزات خشکشویی مبل ما برای از بین بردن کثیفی ها، باکتری‌ها و مواد حساسیت‌زا در الیاف مبلمان، طراحی شده است و آب کثیف و مواد شیمیایی را از مبل یا صندلی بیرون می‌کشد و هیچ اثری از آن باقی نمی‌گذارد. ما همچنین از طیف گسترده‌ای از محلول‌های غیر سمی برای تمیز کردن عمومی و از بین بردن لکه‌ها و بوها استفاده می‌کنیم. همه محصولات ما را می‌توان با خیال راحت در محیط‌هایی که کودکان و حیوانات خانگی حضور دارند استفاده کرد. قالیشویی سیاوش برای شستشوی تخصصی فرش و مبل منزل و محل کارتان از مرغوب ترین شوینده‌ها که با محیط زیست نیز سازگار هستند استفاده می‌کند.

مزایای شستشوی تخصصی فرش و مبل

  • آلودگی ها، باکتری‌ها و آلرژن‌ها را از بین می‌برید.
  • لکه‌ها و بوی‌های بد موجود در فرش و مبل را از بین می‌برید.
  • ظاهر فرش، مبل یا صندلی خود را تمیز و نو می‌کنید.
  • عمر فرش و مبلمان خود را افزایش می‌دهید.

برای اینکه از مزایا شستشوی تخصصی فرش و مبل بهره‌مند شوید باید این کار به افراد متخصص و شرکت هایی که به طور حرفه ای در این زمینه فعالیت دارند بسپارید. سیاوش کریپت یکی از بهترین قالیشویی‌های تهران است که به تمام مناطق تهران خدمات ارائه می‌دهد. به عنوان مثال اگر در منطقه پاسداران تهران زندگی می‌کنید می‌توانید به راحتی تنها با یک تماس از خدمات قالیشویی در پاسداران بهره‌مند شوید.

چگونه خدمات شستشوی تخصصی فرش و مبل را سفارش دهیم؟

قالیشویی سیاوش بهترین قالیشویی در مناطق تهران است که سابقه زیادی در ارائه خدمات شستشوی فرش و مبل با استفاده از مرغوب ترین مواد شوینده دارد. اگر تصمیم به شستشوی تخصصی فرش و مبل خانه‌تان دارید می‌توانید با شماره 02122539595 تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید یا به شماره 09121767718 در واتساپ پیام دهید تا در مورد نحوه شستشوی فرش و مبل منزل یا محل کارتان مشاوره و راهنمایی رایگان دریافت کنید. رضایت مشتری بالاترین اولویت است و هدف ما همیشه جلب رضایت مشتریان است.