خدمات شستشوی فرش ماشینی در تهران

امروز باتوجه به زندگی‌های آپارتمانی که اکثر مردم دارند، شستشوی فرش ماشینی یا هر نوع فرش دیگری بسیار سخت و نشدنی است. حتی افرادی که خانه ویلایی دارند باز هم برای آن‌ها شستشوی فرش سخت و طاقت فرسا است. همین حالا میتوانید خدمات قالیشویی فرش ماشینی در قالیشویی سیاوش را با یک کلیک 02122539595 دریافت کنید.

دغدغه شستشوی فرش یا بهتر است بگوییم درست و تمیز شسته شدن فرش، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌هاست. حال ما در ادامه درباره شستشوی فرش ماشینی و شستشوی تخصصی فرش صحبت می‌کنیم، اگر شما تا انتها با دقت مطالعه کنید، زین پس خواهید دانست مراحل شستشوی فرش منزل شما در قالیشویی به چه صورت است.

اگر برای قالیشویی نیاز به راهنمایی یا اقدام داشتید، حتما با قالیشویی سیاوش ارتباط بگیرید. در زمان کوتاه ماشین های حمل فرش قالیشویی درب منزل شما هستند و فرش های شما را میبرند و به شما زمان دقیق تحویل فرش را میگویند و کار شستشوی فرش شما انجام می شود.

پس از شستشو فرش با شما تماس گرفته می شود تا زمان دقیق مراجعه را با شما هماهنگ کنیم و در زمان مقرر شده ماشین حمل فرش ها حاضر می شوند. مطمئنا پس از تحویل فرش ها و موکت خود از قالیشویی سیاوش به ما اعتماد میکنید.

برخی از فرش های ماشینی که قالیشویی سیاوش میشوید:

الف: فرش های  معمولی  مانند فرش 500شانه به پایین و …

ب: فرش های فانتزی مانند فرش اسپرت . ترک .ماکارونی

ج: انواع دیگر فرش های ماشینی ایرانی

هر ساله ما چند بار فرش هامون رو به قالیشویی سروش میدیم و با کیفیت تمام اونها رو میشورن و تحویل میدن. مدیریت آقای فراهانی بسیار عالی هست و ما واقعا از عملکردشون راضی هستیم.

رضا کاشانی – مشتری قالیشویی

مزایای قالیشویی مدرن سیاوش:

  • شستشوی سریع و تحویل های سریع و به موقع فرش و موکت ها
  • انجام خدمات قالیشویی فرش ماشینی با بهترین مواد شوینده و شستشو به بهترین و تمیزترین وجه
  • در هنگام شستشو هیچ گونه آسیبی به فرش ها نخواهد رسید
  • آبگیری و خشک شدن فرش ها با مدرن ترین وسایل
  • عدم تاثیر شرایط آب وهوا در زمان تحویل و تعهد به زمان

که در کار خود حرفه ای و متعهد هستیم.

شستشو فرش ماشینی در تهران, شستشو فرش ماشینی

مراحل شستن فرش ماشینی در قالیشویی سیاوش

بهتر است وقتی شما می‌خواهید فرش خانه خود را به قالیشویی بدهید، حداقل اطلاعات درباره نحوه شستشو، مواد شستشو، نحوه خشک کردن و نگهداری فرش در مدت زمانی که قالی در قالیشویی است را بدانید.

غبارگیری از فرش ماشینی

در قالی‌شویی‌های به روز و مجهز با تجهیزات مخصوص در وهله اول عملیات غبارگیری انجام می‌شود؛ قالیشویی‌های سنتی غبارگیری فرش را با تکاندن و یا ضربه زدن به آن انجام میدهند که این کار باعث از بین رفتن عمر فرش می‌شود. نکته مهم این است که غبارگیری باید قبل از شستشو فرش ماشینی انجام شود.

جاروهای برقی، قدرت مکش بالایی ندارند؛ همچنین تکان دادن قالی از طرفی باعث آسیب شدید به فرد یا افراد و از طرف دیگر هم باعث صدمه دیدن فرش شده و گره‌های فرش سست می‌شوند. این در حالی است که عملیات غبارگیری در قالیشویی سیاوش با تجهیزات به‌ روز و توسط کارشناسان فنی انجام می‌گیرد تا هیچگونه خسارتی به فرش وارد نشود. قبل از غبارگیری قالی را بررسی کرده و در صورت وجود اشکال یا آسیب، آن را رفع می‌کنند.

شستشوی فرش ماشینی در قالیشویی سیاوش

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مراحل قالیشویی، شستشوی فرش است؛ هر فرش بنا به نوع خود آن شستشوی متفاوتی دارد یعنی شستشو فرش ماشینی با فرش دستبافت متفاوت است.
فرش دستبافت و ابریشمی به دلیل حساسیت بالا باید از مواد شوینده مرغوب استفاده شود در هنگام شستن چنانچه مواد شوینده مرغوب نباشند رنگ‌های فرش درهم آمیخته شده و قالی جلوه و زیبایی اولیه خود را از دست می‌دهد.

قالیشویی فرش ماشینی, قالیشویی فرش ماشینی در قالیشویی سیاوش, شستشوی قالی ماشینی در تهران
شماره تماس برای درخواست شستشوی فرش ماشینی در قالیشویی سیاوش: 02122539595

حتما در اتمام شستشو قالی دیده‌اید که ریشه‌های فرش زرد رنگ می‌شود، این رنگ زرد به دلیل استفاده از مواد شوینده نامرغوب ایجاد می‌شود، در قالیشویی سیاوش شستشوی قالی با دستگاه، تار و پود فرش آسیبی نمی‌بیند و شستشو فرش ماشینی دقیق و تخصصی انجام می‌شود.

اگر شما ساکن شمال تهران هستید و می‌خواهید از خدمات بی‌نظیر این قالیشویی بهرمند شوید، خبر خوش برای شما این است که قالیشویی سیاوش در مناطق مختلف شعبه‌های متعددی دارد. برای دسترسی آسان و بهتر، شما می‌توانید از خدمات قالیشویی در الهیه بهرمند شوید و با خیالی آسوده فرش منزل خود را به ما بسپارید.

آبکشی فرش در قالیشویی سیاوش

آبکشی فرش در مراحل شستشوی فرش ماشینی اهمیت زیادی دارد. اگر آبکشی فرش ماشینی به درستی انجام نشود، فرش بعداز مدتی بوی نامطبوع می‌گیرد، چون مواد شوینده داخل تار و پود فرش باقی مانده است.

در کارخانه قالیشویی سیاوش آبکشی فرش با فشار آب انجام می‌گیرد و تمامی ذرات مواد شوینده از لا به لای تار و پود قالی خارج می‌شوند؛ حالا فرش بعد از اتمام مرحله آبکشی وارد مرحله آبگیری می‌شود.

مرحله آبگیری نیز مانند باقی مراحل شستشوی فرش ماشینی مهم و قابل اهمیت است؛ در این مرحله با تحت فشار قرار دادن فرش در دستگاه‌های ویژه تمامی آب اضافه موجود در قالی خارج می‌شود؛ این دستگاه‌ها به شکل محفظه‌ای استوانه‌ای هستند و فرش در داخل آن‌ها به چرخش درمی‌آید و این چرخش و فشار باعث می‌شود فرش کاملا آبگیری شود و بعد از آن فرش را برای پهن کردن از دستگاه خارج می‌کنند.

خشک کردن فرش در قالیشویی سیاوش

آخرین قسمت از مراحل شستشوی فرش ماشینی ، خشک کردن آن است. در روش سنتی فرش روی دیوار پهن شده تا به مرور زمان خشک شود به دلیل آویز بودن قالی تمامی آب آن در پایین فرش جمع شده و باعث زردی و پوسیدگی قسمت انتهایی می‌شود. اگر در ماه‌های سرد سال باشد، خشک شدن به این شیوه زمان زیادی می‌برد؛ حتی امکان دارد که روی فرش پهن شده باران و برف ببارد و دوباره مجبور شوید آن را بشویید، از طرفی دیگر اگر فرش را در هوای آزاد پهن کنید، گرد و غبار روی فرش شسته شده می‌نشیند و حتی ممکن است قالی یخ بزند و باعث کاهش طول عمر آن شود.

بهتر است بدانید در قالیشویی های پیشرفته دیگر فرش‌ها را روی داربست و رو به آفتاب پهن نمی‌کنند برای خشک شدن، بلکه این قالیشویی‌ها مجهز به گرمخانه هستند. این مکان‌ها با حرارت مساوی که در کل فضا به صورت یکدست و مساوی پخش می‌کنند باعث خشک شدن فرش در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین کیفیت می‌شود.

از بین بردن لکه‌ روی فرش ماشینی

از بین بردن لکه‌ چای، لاک، روغن و چربی در هنگام شستشوی فرش ماشینی یکی از دغدغه‌های افراد است. شوینده‌های شیمیایی قوی اثر مخرب بر روی فرش دارند و علاوه بر عدم تسهیل لکه‌بری بوی تند و نامطبوعی نیز به فرش می‌دهند. همچنین با این کار رنگ قسمتی از فرش با سایر نقاط آن متفاوت خواهد شد.

از بین بردن لکه‌ روی فرش ماشینی, قالی شویی فرش ماشینی و لکه بری آن

استفاده از شوینده‌های مخصوص برای هر لکه علاوه بر از بین بردن لکه‌های سخت، فرش را مثل روز اول تازه و نو می‌کند. قالیشویی سیاوش با برخورداری از سال‌ها تجربه در شستشوی فرش‌های ماشینی و دستباف مشتریان وفادار خود را کسب کرده است و توانسته نامی نیک از خود برجای بگذارد. این مرکز کلیه خدمات قالیشویی، تعمیر و خشک‌شویی را با تجهیزات پیشرفته انجام می‌دهد.

ما در اینجا درباره مراحل شسشتوی فرش ماشینی و نحو لکه‌گیری آن در قالیشویی صحبت کردیم، بهتر است بدانید که این مجموعه یکی از اعضای اصلی و معتبر اتحادیه با کد 206 است که دارای سابقه طولانی و درخشان در ارائه ی خدمات مربوط به ترمیم، نگهداری و شستشوی محصولات فرش و موکت است.

قالیشویی های مجهز و پیشرفته برای نگهداری و شستشوی انواع فرش از کارشناسان و متخصصان این حوزه استفاده می‌کنند. قالیشویی سیاوش مفتخر به ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات است.

اصلا جای نگرانی نیست، این مرکز در شمال و شرق تهران شعبه‌های متعددی دارد مانند قالیشویی در تجریش، قالیشویی در نارمک، قالیشویی در تهرانپارس و شعبه‌های متعدد دیگر، که شما می‌توانید با تماس و یا مراجعه به سایت قالیشویی سیاوش شعبه مورد نظر خود را انتخاب و با تماس در کوتاه‌ترین زمان از خدمات خوب این مجموعه بهرمند شوید.