قالیشویی در سعادت آباد

قالیشویی در سعادت آباد

قالیشویی در سعادت آباد یکی از چندین قالیشویی معتبر در تهران است که ساکنین این منطقه می‌توانند با خیالی آسوده به آن اطمینان کنند و فرش‌های خود را به آن بسپارند.
قطعا می‌دانید که فرش جزء کالای زینتی و البته گران‌قیمت به‌شمار می‌آید، مخصوصا اگر از دسته فرش‌های دستباف باشد. از آنجایی که قیمت فرش حتی از نوع ماشینی افزایش پیدا کرده، نگهداری از این کالا بسيار مهم است، بنابراین اعتماد به یک قالیشویی برای شستشوی فرش می‌تواند کاری سخت و چالش‌برانگیز باشد.
در حال حاضر قالیشویی‌های بسیاری در سطح شهر تهران مشغول به فعالیت هستند که هر کدام ویژگی و خدمات ویژه‌ای را به مشتریان ارائه می‌دهند، اما باید گفت که تنها و مهم‌ترین فاکتور مهم در یک قالیشویی باید مراقبت از فرش و شستشوی اصولی آن باشد. از این رو اگر با پیام‌های تبلیغاتی لول بردن و لول آوردن یا کاور کردن فرش مواجه شدید، بهتر است کمی صبر کنید و بعد از اطمینان از ویژگی روش‌های اصولی در شستشو برای ارسال فرش‌ها اقدام کنید. در ادامه به معرفی قالیشویی در سعادت آباد و خدماتی که این قالیشویی ارائه می‌دهد می‌پردازیم:

قالیشویی در سعادت آباد

ویژگی‌های قالیشویی خوب در سعادت اباد

● همانطور که اشاره کردیم اولین و مهمترین ویژگی یک قالیشویی باید تضمین سلامت فرش باشد. یعنی وقتی فرش سالم شما را تحویل می‌گیرند، موقع بازگرداندن فرش، با پارگی، پس دادن رنگ‌ها و زرد شدن ریشه‌ها مواجه نشوید.
● مسئله بعدی توجه به زمان‌بندی است. به دلیل بدقولی بسیاری از قالیشویی‌ها برای دریافت و بازگرداندن فرش بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند خود برای شستشوی فرش‌ها اقدام کنند. بنابراین مهم است که در مورد زمان‌بندی با قالیشویی به توافق برسد و آن‌ها نیز به موقع سفارشات شما را تحویل دهند.
● آگاهی از روند شستشو و استفاده از انواع دستگاها مورد دیگری است که باید آن بررسی کنید. اینکه قالیشویی مورد نظر شما فرش‌ها را با دستگاه می‌شوید یا به شکل سنتی و اینکه دستگاه‌های استفاده شده چه نوعی هستند، می‌تواند در رضایت شما از قالیشویی تاثیرگذار باشد.
● استفاده از تجهیزات کامل برای شست‌وشوی باکیفیت
● مواد شوینده متناسب با رنگ و جنس الیاف
● خشک‌شویی اصولی و حرفه‌ای
● پیام‌های رضایت مشتریان
● ارائه فاکتور رسمی برا دریافت فرش‌ها و انتقال آنها به کارخانه برای شست‌وشو
● سابقه طولانی و‌درخشان در ارائه انواع خدمات

چرا باید شستن فرش‌ها را به قالیشویی بسپاریم؟

حتما به خاطر دارید که قبل از ورود این کسب و کار و افزایش تعداد قالیشویی‌ها در سطح شهر هر خانواده خود برای شستن فرش‌ها اقدام می‌کرد. این کار می‌توانست به هدر رفتن بخش زیادی آب تصفیه شده خانگی و همچنین هدر رفتن زمان بینجامد. علاوه‌بر این بسیاری از افراد شستن اصولی فرش را نمی‌دانستند که باعث از بین رفتن آن در چند بار شستشو می‌شد.
بنابراین قالیشویی‌ها شروع به فعالیت کردند تا با برداشتن بار از دوش خانواده‌ها، بتوانند با روش‌های اصولی فرش‌ها را بشویید و به آن‌ها تحویل دهند.
به همین خاطر اولین دلیل و البته مهمترین دلیل که باید شستن فرش‌ها را به قالیشویی در سعادت آباد بسپارید تضمین سلامت فرش است. مخصوصا اگر فرش شما دستباف باشد.
یکی دیگر از علت‌هایی که باعث می‌شود شستن این کالا را به قالیشویی محول کنید، پاک کردن انواع لکه فرش است. می‌دانیم که در طی سال ممکن است فرش به دلایل مختلف و با لکه‌های مختلف کثیف شود.
شاید پاک کردن لکه چای و قهوه آسان به‌نظر برسد، اما برخی لکه‌ها مثل، لکه رنگ، آدامس، لکه فضولات حیوانات خانگی، لکه خون و دیگر لکه‌ها نیاز به تخصص دارد. قالیشویی در سعادت آباد دارای افراد متخصصی است که می‌توانند این دست آسیب‌های وارد شده به فرش را ترمیم کنند و کالای شما را مثل روز اول تحویل دهند.
ترمیم پارگی و یا ترمیم ریشه‌های فرش نیز یکی دیگر از دلایل مراجعه به قالیشویی در سعادت آباد است. وقتی فرش شما دچار پارگی می‌شود یا در طولانی مدت شاهد برهم خوردگی ریشه‌ها می‌شوید، باید علاوه‌بر شستشو از قالیشویی بخواهید این موارد را نیز ترمیم کنند. ترمیم فرش تنها از عهده متخصصین این حوزه برمی‌آید، بنابراین بهترین کار سپردن آن به این افراد است.

قالیشویی در سعادت آباد

خدمات قالیشویی در سعادت آباد شامل چه مواردی می‌شود؟

همان‌طور که دانستید، شست‌وشوی کالاهایی همچون مبلمان، فرش‌ها، گلیم و موکت علاوه‌بر اینکه در خانه‌های سبک امروزی ناممکن است، تبعات جبران‌ناپذیری هم برای سلامت و زیبایی آنها دارد.
اگر ساکن سعادت آباد تهران هستید، جهت برخورداری از چنین خدماتی، نیاز به یک قالیشویی دارید تا با تجهیزات ویژه خود، سفارش شما را به‌صورت کاملا مکانیزه انجام دهد. حال که با ویژگی‌های یک قالیشویی خوب و لزوم مراجعه به آن آشنا شدید، نوبت به معرفی خدمات قالیشویی در سعادت آباد می‌رسد. اگر در بخش غربی تهران ساکن هستید می‌توانید به‌راحتی به سایت قالیشویی سروش مراجعه کنید و با سفارش انواع خدمات قالیشویی فرش‌های خود را به این مرکز بسپارید. در این قالیشوی می‌توانید از خدمات زیر استفاده کنید:

● شستشوی انواع فرش ماشینی و دستبافت (انواع جاجیم، گبه، گلیم و سوزن دوزی)
● اعلا شویی فرش
● ترمیم و رفوگری فرش
● شستشو انواع موکت و کفپوش‌های پالاز
● شستشو انواع تابلو فرش‌ها
● شستشو مبلمان و موکت در محل
● شستشو پشتی و تشک
● احیای فرش قدیمی
● بخارشویی تشک و خوش‌خواب

 

حفظ کیفیت و طول عمر فرش

تضمین ما این است که با ارائه خدمات قالیشویی با کیفیت، فرش‌های شما برای مدت طولانی‌تری درخشان و زیبا باقی مانده و از دوام بیشتری برخوردار باشند. علاوه بر خدمات قالیشویی، تیم ما با ارائه راهنمایی‌های لازم به مشتریان، آنها را در بهترین نگهداری از فرش‌هایشان کمک می‌کند تا طول عمر آنها را افزایش دهند. تیم ما از تخصص و تجربه لازم برخوردار است تا با استفاده از تکنیک‌های مختلف، از جمله قالیشویی مرطوب و خشک، قالیشویی دستی و استفاده از مواد اکولوژیک، به بهترین نتیجه ممکن برسید.

یادداشت پایانی

در این مطلب در مورد اهمیت مراجعه به قالیشویی‌ها نکاتی را ارائه کردیم و همچنین در مورد قالیشویی در سعادت آباد و خدماتی که ارائه می‌دهند نیز صحبت کردیم. به خاطر داشته باشید که هزینه شستن فرش می‌تواند از منطقه‌ای به منطقه‌ای دیگر بسیار متفاوت باشد، یا یک قالیشویی اقدام به دریافت هزینه بسیار پایین کند. پیشنهاد می‌شود برای شستن فرش‌ها قیمت را معیار انتخاب قالیشویی قرار ندهید. آنچه مهم است تضمین سلامت فرش است. بسیاری از قالیشویی‌ها با دریافت هزینه‌ای بسیار کم و یا حتی بسیار زیاد این اصل را فراموش می‌کنند و باعث می‌شوند عمر مفید این کالا کاهش پیدا کند و در زمان شستشوی بعدی با مشکل مواجه شود.
فرش‌های خود را به مرکز قالیشویی در سعادت آباد بسپارید تا در محیط اختصاصی خود با اجرای شست‌وشویی اصولی و حرفه‌ای و مدیریت دقیق تحت‌نظارت کارشناسان متخصص، کالای شما را با تضمین سلامت و کیفیت تحویل دهد.

قالیشویی در سعادت آباد

تحویل فرشها در قالیشویی سعادت آباد ۲ روز کاری نهایت 3روز می‌باشد. قالی‌هایی که در شیفت دوم جمع آوری شوند؛ طی سه روز کاری تحویل داده می‌شوند.

برای تسریع و رضایت و کیفیت خدمات دهی قالیشویی در سعادت آباد در ساعات کاری 24 ساعته و در شیفت های متفاوتی در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به قالیشویی در سعادت آباد دارید؟

با شماره زیر تماس بگیرید و بهترین خدمات را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *