قالیشویی در شهرک امید

قالیشویی در شهرک امید: فرش های خود را تمیز و با طراوت نگه دارید

تمیز کردن فرش یک کار ضروری است که هر صاحب خانه باید آن را در اولویت قرار دهد. نه تنها به حفظ ظاهر فرش شما کمک می کند، بلکه کیفیت هوای خانه شما را نیز بهبود می بخشد. اگر به دنبال یک سرویس قالیشویی مطمئن در شهرک امید هستید، به جای مناسبی آمده اید.

چرا باید از مراکز قالیشویی استفاده کنیم؟

در قالیشویی سیاوش ما از آخرین فن آوری ها و تکنیک های تمیز کردن استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که فرش های شما عاری از آلودگی، گرد و غبار و مواد حساسیت زا هستند .

ما درک می کنیم که هر فرش منحصر به فرد است، به همین دلیل است که ما خدمات نظافتی خود را متناسب با نیازهای خاص شما انجام می دهیم. چه برای از بین بردن لکه های سرسخت به تمیزکاری عمیق نیاز داشته باشید یا به تمیز کردن منظم تعمیر و نگهداری برای حفظ تازگی فرش های خود، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم.

ما از محلول های پاک کننده سازگار با محیط زیست که عاری از مواد شیمیایی و سموم خشن هستند استفاده می کنیم تا هنگام شستشو آسیبی به فرش شما وارد نشود .

قالیشویی در شهرک امید

از بین بردن بوها

تمیز کردن فرش همچنین می تواند به از بین بردن بوهای نامطبوع که ممکن است در فرش شما محبوس شود کمک کند. خدمات قالیشویی حرفه ای اغلب از خوشبو کننده هایی استفاده می کنند که بوی تازگی و تمیزی فرش های شما را به ارمغان می آورد.

قالیشویی سیاوش یکی از برترین قالیشویی های تهران ، این کار را برای شما به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد.

قالیشویی در شهرک امید

شهرک امید یکی از شهرک‌های بزرگ تهران است که پس از تقسیمات محله‌ای در سال ۱۳۸۷ در محله قنات کوثر قرار گرفت.شهرک امید از شمال به بزرگراه شهید بابایی و باغ پرندگان، از جنوب به محله قنات کوثر و بزرگراه زین الدین، از شرق به بزرگراه شهید باقری و از غرب نیز به پارک جنگلی لویزان محدود می‌شود. راه‌های ورودی شهرک، درب جنوبی آن در میدان امید و درب شمالی آن در بلوار گلستان منتهی به بزرگراه شهید باقری است که در تمامی ساعات شبانه روز توسط سیستم انتظامات و نگهبانی شهرک کنترل می‌گردد.

قالیشویی سیاوش این شهرک را برای انجام خدمات قالیشویی تحت پوشش قرار میدهد .

استفاده از جارو برقی

جاروبرقی منظم و تمیز کردن نقطه ای می تواند به حفظ ظاهر فرش شما کمک کند، اما یک سرویس تمیز کردن حرفه ای برای حذف کامل کثیفی، گرد و غبار و مواد حساسیت زا از اعماق الیاف فرش ضروری است. شستشوی حرفه ای فرش همچنین می تواند با از بین بردن ذرات کثیفی ساینده که می توانند الیاف را به مرور زمان فرسوده کنند، عمر فرش های شما را افزایش دهد.

یک قالیشویی خوب

استخدام یک سرویس قالیشویی حرفه ای می تواند وقت شما را آزاد کند و به شما این امکان را می دهد که روی سایر کارهای مهم تمرکز کنید و در عین حال اطمینان حاصل کنید که فرش های شما به طور کامل تمیز می شوند.

قالیشویی سیاوش در شهرک امید چه خدماتی ارائه میدهد؟

در زیر برخی از خدماتی که قالیشویی سیاوش را از سایر رقبا مجزا میکند را به شما معرفی میکنیم:

  • شستشوی انواع فرش ماشینی و دستبافت (انواع جاجیم . گبه . گلیم . و سوزن دوزی)
  • شستشو انواع موکت و کفپوش های پالاز
  • شستشو انواع تابلو فرش های نفیس و اعلا
  • شستشو مبلمان و موکت در محل 
  • شستشو پشتی و تشک

قالیشویی سیاوش با بیش از 25 سال سابقه در شستشو فرش بهترین خدمات را به شما ارائه میده.کادر کارخانه کاملا اموزش دیده و آشنا به تمامی نکات برای شستشو و اسیب ندیدن فرش شما هستند

تحویل فرشها در قالیشویی شهرک امید ۲ روز کاری نهایت 3روز می‌باشد. قالی‌هایی که در شیفت دوم جمع آوری شوند؛ طی سه روز کاری تحویل داده می‌شوند.

برای تسریع و رضایت و کیفیت خدمات دهی قالیشویی در محدوده تهران نو، میدان اطلاعات و خیابان سعدی و … ساعات کاری 24 ساعته و در شیفت های متفاوتی در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به قالیشویی درشهرک امید دارید؟

با شماره زیر تماس بگیرید و بهترین خدمات را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *