قالیشویی در شهرک محلاتی

قالیشویی در شهرک محلاتی

قیمت فرش اصیل ایرانی، به‌ویژه اگر دستباف باشد، در حال‌حاضر با تغییرات چشم‌گیری روبه‌رو است. این افزایش قیمت، مانعی برای جایگزینی فرش‌ها در صورت آسیب‌دیدگی است. همین وضعیت باعث شده است تا افراد برای انتخاب بهترین قالیشویی کمی تردید داشته باشند، چرا که هیچ‌کسی علاقه ندارد تا فرش مورد علاقه‌اش هنگام شستشو آسیب ببیند! با این تفاسیر، خبر خوب این است که جای نگرانی نیست. در هر منطقه‌ای از تهران بزرگ که ساکن باشید، قالیشویی در شهرک محلاتی خدمت‌رسان شما است.

قالیشویی در شهرک محلاتی

قابل توجه ساکنین شهرک محلاتی تهران: قالیشویی مدرن در یک قدمی شما!

اگر به‌دنبال یک قالیشویی با کیفیت در محله‌ خود هستید، ما به شما قالیشویی سیاوش شعبه شهرک محلاتی را توصیه می‌کنیم. شهرک محلاتی که در منطقه یک و شمال شرق تهران قرار دارد، با نام قدیمی “مشرق الازکار” شناخته می‌شود. این شهرک از سمت شمال به ارتفاعات قائم، از سمت جنوب به بلوار ارتش، از سمت غرب به خیابان وزارت امور خارجه و از سمت شرق به بلوار قائم محدود می‌شود. بنابراین، در هر نقطه‌ای از این منطقه که قرار دارید، قالیشویی شهرک محلاتی سیاوش به‌عنوان نزدیک‌ترین گزینه برای شما پیشنهاد می‌شود. قالیشویی سیاوش به‌عنوان بزرگ‌ترین و مجهزترین قالیشویی در منطقه شهرک محلاتی مطرح است. این قالیشویی از بهترین موادشوینده و دستگاه‌های قالیشویی پیشرفته جهان استفاده می‌کند تا به شما بهترین خدمات را ارائه دهد. چه به‌دنبال قالیشویی در شهرک کوثر باشید یا شهرک شهید بهشتی، مجموعه سیاوش بهترین گزینه برای شما است.

خدماتی که قالیشویی شهرک محلاتی در اختیار شما قرار می‌دهد

قالیشویی سیاوش به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال پیشرفته‌ترین قالیشویی‌های تهران شناخته می‌شود. این مجموعه خدمات تخصصی متعددی ارائه می‌دهد تا بتوانید فرش‌ها و دیگر کفپوش‌های خود را به بهترین شکل ممکن نگهداری کنید.

خدمات تخصصی قالیشویی

در زمینه خدمات تخصصی قالیشویی، قالیشویی شهرک محلاتی سیاوش از دستگاه‌های تمام اتوماتیک و تجهیزات گرمخانه گازی برای شستشو استفاده می‌کند. این خدمات شامل خاک‌گیری، ضدعفونی، اعلاشویی، رنگ‌برداری و براق‌شویی فرش‌های ماشینی و دستبافت، فانتزی، گلیم، گبه، جاجیم و موکت می‌شود. برای فرش‌های رنگ روشن با آلودگی زیاد، شستشوی مجزا به نام سفیدشویی صورت می‌گیرد.

رفوگری

ترمیم و رفوگری، از خدمات تعمیر فرش محسوب می‌شود و ارتباطی به تمیزی و شستشوی آن ندارد. به این خدمات، عملیات تکمیلی نیز گفته می‌شود. ترمیم و رفوگری فرش، پس از رواج هنر قالی‌بافی، به وجود آمده است. با گذشت زمان، برخی فرش‌ها به شرایطی آسیب می‌بینند و صنعت رفوگری برای رفع این آسیب‌ها شکل گرفته است.

شستشوی مبلمان

برای مبلمان، خدمات تخصصی خشک‌شویی با استفاده از شامپوهای خارجی و تجربه پرسنل مجرب ارائه می‌شود. شستشوی مکانیزه موکت در محل و شستشوی تشک اتومبیل، پرده، پتو، پشتی و ملافه نیز از خدمات این قالیشویی است.
قالیشویی در شهرک محلاتی

جمع‌بندی

مجموعه سیاوش به‌عنوان بهترین قالیشویی شهرک محلاتی با تخصص و تجهیزات پیشرفته، مجموعه‌ای برتر در خدمات شستشو و ترمیم فرش است. این مرکز با سابقه بلند و تیم ماهر، خدمات شستشوی گسترده برای فرش‌های دستبافت و ماشینی، گلیم، جاجیم و موکت ارائه می‌دهد. توانمندی در ترمیم و رفوگری نیز این مکان را به یک پیشروی درخشان در مرمت فرش تبدیل کرده است. از دیگر خدمات آن می‌توان به شستشوی مبل و رفوگری اشاره کرد.  

تحویل فرشها در قالیشویی شهرک محلاتی ۲ روز کاری نهایت 3روز می‌باشد. قالی‌هایی که در شیفت دوم جمع آوری شوند؛ طی سه روز کاری تحویل داده می‌شوند.

برای تسریع و رضایت و کیفیت خدمات دهی قالیشویی در شهرک محلاتی در ساعات کاری 24 ساعته و در شیفت های متفاوتی در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به قالیشویی در شهرک محلاتی دارید؟

با شماره زیر تماس بگیرید و بهترین خدمات را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *