قالیشویی در شهرک کوثر

قالیشویی در شهرک کوثر

باتوجه‌به تعداد فرش و قالی‌های خانه‌هایمان، قالیشویی از آن خدماتی است که همه ما ایرانی‌ها به‌طور مرتب به آن نیاز پیدا می‌کنیم. اما فرایند قالیشویی تنها محدود به شستن فرش نمی‌شود. هر فرش باتوجه‌به نوع مواد و بافتش نیاز به روش‌های شست‌وشوی منحصربه‌فردی دارد. باتوجه‌به سنگینی و دشواری حمل‌ونقل فرش‌ها، بهتر است قالیشویی را انتخاب کنیم که در منطقه خودمان باشد. باتوجه‌به این موارد، اگر به‌دنبال یک قالیشویی در شهرک کوثر هستید که برای فرشتان ارزش قائل باشد، قالیشویی سیاوش انتخاب مناسبی است.

قالیشویی در شهرک کوثر

خدمات قالیشویی در شهرک کوثر به چه صورت است؟

این روزها خدمات قالیشویی‌هایی مانند قالیشویی شهرک کوثر، به شستن فرش خلاصه نمی‌شود. این مجموعه گسترده و کامل، پس از حمل‌ونقل فرش با ماشین مناسب و بسته‌بندی آن‌ها با پلاستیک مخصوص، اقدام به بررسی فرش توسط کادر ماهر و انتخاب بهترین روش برای شستن آن‌ها می‌کند. این قالیشویی تمام خدمات زیر را با بهترین کیفیت به مشتریانش ارائه می‌دهد:
• خدمات اعلاشویی به درخواست مشتری
• تعمیر و ترمیم فرش‌ها و تابلوفرش‌های آسیب‌دیده
• شستشوی فرش دستبافت، ماشینی، انواع موکت فرش‌های نفیس، تابلوفرش‌های گران‌قیمت، انواع مبلمان و پرده و خوشخواب
در کنار دستگاه‌های مدرن و به‌روزی که کار شست‌وشو را به بهترین نحو انجام می‌دهند، قالیشویی در شهرک کوثر کادر مجرب و متخصصی در زمینه فرش دارد که در حل مسائل حساس و پیچیده‌ای؛ مانند موارد زیر به شما کمک می‌کنند:
• رفوی فرش‌های نفیس
• زدودن لکه‌های قدیمی
• احیای فرش‌های قدیمی
باتوجه‌به نیروی متخصص، ابزارآلات به‌روز، موادشوینده با کیفیت و آب تمیز مطمئن باشید که فرش، قالیچه و موکت‌های شما به هیچ‌وجه دچار مشکلاتی مانند زردی فرش و ریشه‌ها، بوی نامطبوع کپک و آسیب به الیاف و تاروپود نخواهند شد.

مزایای شست و شوی فرش ها در قالیشویی در شهرک کوثر

صنعت قالیشویی دیگر مثل قدیم نیست که فرشتان را وسط حیاط بیندازند و با جارو به جانش بیافتند! یک قالیشویی خوب مانند قالیشویی شهرک کوثر، از تجهیزات پیشرفته برای شست‌وشو و خشک‌کردن فرش استفاده می‌کند و هر فرش را به شیوه‌ای خاص می‌شوید تا از هر گونه آسیب جلوگیری کند. این قالیشویی با ارائه خدمات گسترده، یک مجموعه کامل است که به تمام نیازهای شست‌وشوی شما پاسخ می‌دهد؛ از فرش‌های ابریشمی و تابلوفرش بگیرید تا انواع موکت‌ها!
این قالیشویی کادر بسیار حرفه و وظیفه‌شناسی دارد که تمام تلاششان را برای کسب رضایت مشتری انجام می‌دهند. این کادر حرفه‌ای تاحدامکان، خدماتی مانند تحویل و دریافت فرش و نوع شست‌وشو باتوجه‌به ترجیحات مشتری تنظیم می‌کنند. قالیشویی سیاوش به غیر از شهرک کوثر، یک شعبه قالیشویی در شهرک پارس نیز تاسیس کرده است که با خدماتی مشابه، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز خواهد بود.

جمع‌بندی

یک قالیشویی حرفه‌ای مانند قالیشویی در شهرک کوثر، برای فرش گران‌قیمت شما ارزش قائل است و در تمام مراحل از آن مراقبت می‌کند. حمل‌ونقل فرش را با ماشین‌های تمیز و مناسب انجام می‌دهد تا فرشتان آسیب نبیند. ضمن آنکه کار شست‌وشو را به‌صورت تمام مکانیزه انجام می‌دهد و با استفاده از بهترین ابزارآلات، بدون آسیب به بافت فرش، تمام آلودگی‌های سطحی و عمقی را از آن‌ها می‌زداید.

تحویل فرشها در قالیشویی شهرک کوثر ۲ روز کاری نهایت 3روز می‌باشد. قالی‌هایی که در شیفت دوم جمع آوری شوند؛ طی سه روز کاری تحویل داده می‌شوند.

برای تسریع و رضایت و کیفیت خدمات دهی قالیشویی در شهرک کوثر در ساعات کاری 24 ساعته و در شیفت های متفاوتی در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به قالیشویی در شهرک کوثر دارید؟

با شماره زیر تماس بگیرید و بهترین خدمات را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *