قالیشویی در کوی ولایت

انجام خدمات قالیشویی در کوی ولایت

چگونه بهترین قالیشویی در کوی ولایت را انتخاب کنیم؟ شست­و­شوی فرش از آن مواردی است که تابستان بسیاری از افراد را به تب ­و­تاب میندازد و فرش­ها را از داخل اتاق خانه­ ها به بیرون می­کشد.

در همین شروع مقاله باید به شما عرض کنیم که روش سنتی و خانگی برای شست­ وشوی فرش تنها به
آن آسیب می­زند و راه­گشا نیست.

دوران چنین روش­هایی خیلی وقت است که به سر آمده است. پس به­جای اینکه تنها خودتان را اذیت کنید و آب را هدر بدهید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا یک راه عملی، کارآمد و به­صرفه را پیش روی شما بگذاریم. همراه ما باشید.

قالیشویی در کوی ولایت

قالیشویی در کوی ولایت باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یک قالیشویی نمونه باید دارای ویژگی­های خاصی باشد تا بتوانیم روی آن حساب باز کنیم. یک قالیشویی نمونه باید سلامت فرش را تضمین کند.

یکی از مشکلات مهم قالیشویی­ های بی ­کیفیت آسیب به فرش­ها هنگام شست­ وشوی آنها است که باعث می­شود صاحب فرش نسبت به کار قالیشویی ­ها بدبین شود.

نکته مهم بعدی در کار قالیشویی­ ها زمان­بندی است. عمدتا می­بینیم که قالی­شویی ­ها بدون توجه به تاریخ مشخصی فرش می­شوید و صاحب فرش نمی­داند که باید چه زمانی فرش خود را تحویل بگیرد.

بعضی دیگر از قالی­شویی­ ها نیز سر قول خود نمی ­مانند و از تاریخی که مشخص شده رد می­شوند. نکته قابل توجه بعدی نیز استاندارد شست ­وشو در قالیشویی است.

شما باید بدانید که قالیشویی انتخابی شما از چه دستگاه­ها و سطحی برای شست­وشو فرش مشتریان استفاده می­کند.

چرا قالیشویی بهترین گزینه برای شست وشو فرش ها است؟

در کنار سوال چرا فرش ­هایمان را به قالیشویی بدهیم، معمولا جمله ­ای با عنوان خودمان می­توانیم بشوییم نیز وجود دارد.

این کلیشه باعث شده بسیاری از مردم راضی نشوند که فرش­ های­شان را برای نظافت به قالیشویی بدهند. درحالی که بهترین کار سپردن فرش به قالیشویی در کوی ولایت و دیگر نقاط و محله­ های تهران است. فرش چه ماشینی و چه دست­بافت دارای خصیصه­ هایی است که تنها اهل فن از آنها خبر دارند.

در هنگام شست­و­شو باید بسیار مراقب بود که به این موارد آسیب خاصی وارد نشود. این فرایند باید با وسواس خاصی انجام شود و در آن سلامت فرش اولویت قرار بگیرد. چیزی که در شست­ و­شو­های خانگی و حتی بعضا قالیشویی به ­ندرت می­بینیم.

قالیشویی در محله کوی ولایت

در دنیای دیجیتال امروز یافتن یک قالیشویی در کوی ولایت اصلا کار سختی نیست. کافی ­است شما یک جست­وجوی ساده گوگل بزنید و مانند همین مقاله که به آن دست پیدا کردید، با انبوهی از قالیشویی­ها روبه­ رو شوید و نیاز خود را برطرف کنید.

اما نکته قابل توجه اینجاست که باید به کدام یک از این قالیشویی­ها مراجعه کرد؟ شما باید فرش­های خود را سراغ آن قالیشویی ببرید که مجاز است و فعالیت قانونی دارد.

تشخیص این مورد نیز سخت نیست. وبسایت انجمن قالیشویی می­تواند به شما کمک کند. قالیشویی­ ها مجاز در این وبسایت لیست شده ­اند. تحقیق کلامی و پرس­وجو از آشنایان و همسایگان نیز می­تواند به نتیجه بهتر کمک کند.

در قالیشویی محدوده کوی ولایت از چه مواد شوینده ای استفاده می شود؟

قالیشویی در کوی ولایت با توجه به فرش مواد شوینده را انتخاب خواهد کرد. برای فرش ماشینی باید شوینده­ های خاصی مورد استفاده قرار بگیرد. این موضوع درباره فرش دست­بافت نیز صادق است.

برخی پودر­های قوی برای شست ­و­شو فرش وجود دارند که با آنزیم­ های قوی خود موجب پاکیزگی فرش در فرایند شست ­و­شو می­شوند.

این پودر­ها جزء قدیمی­ ترین موارد برای شست ­و­شوی فرش ­ها در قالیشویی هستند. قالیشویی که شما به آن مراجعه می­کنید، باید از تفاوت این موارد به­ خوبی آگاه باشد و هر مورد را در جای درست خود به­ کار بگیرد.

انتخاب شوینده برای قالیشویی در کوی ولایت

همانطور که گفتیم انتخاب نوع مواد شوینده با توجه به نوع فرش متفاوت است. نوع شوینده در چربی زدایی نقش به سزایی خواهد داشت و بر روی براق شدن فرش نیز تاثیر می گذارد.
برای شست و شوی فرش ها در قالیشویی از موادی استفاده می شود که بتواند رنگ را تقویت کند و سفیدی را به ریشه فرش بازگرداند. در قالیشویی فرش در مواد خاصی غوطه ور می شود و این مواد به دلیل خواص خود می توانند متریال فرش را به پاکیزگی هر چه بیشتر نزدیک تر کنند.
برای سفید کردن ریشه فرش بهترین راه استفاده از مایع های سفید کننده است. سابق برای چنین کاری از شست و شو به وسیله آب کمک گرفته می شد.
با گذشت زمان این موضوع درک شد که شست و شو با آب تنها کار را خراب تر می کند و به ایجاد زردآب خواهد انجامید. پس روش سنتی کنار گذاشته شد.

برای فرش دست بافت باید از چه مواد شوینده ای استفاده کرد؟

قالیشویی در کوی ولایت به خوبی می داند که فرش های دست بافت دارای ارزش بیشتری هستند و نسبت به دیگر فرش ها باید با حساسیت بیشتری با آنها برخورد شود.
از این رو برای آنها از محصولات خاصی استفاده می شود که مخصوص چنین فرش هایی هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند. فرش های دست بافت را به هیچ عنوان نمی شود به شیوه خانگی شست. چراکه آسیب دیدن آن در روش  خانگی قطعی است.
از طرفی بسیاری از قالیشویی های سنتی به دلیل نداشتن امکانات کافی از شرایط شستن چنین فرش هایی محروم هستند. پس تنها قالیشویی های مدرن و پیشرفته باقی می مانند که می توانند از پس شستن چنین فرش هایی به راحتی بربیایند.

مواد شوینده فرش ماشینی متفاوت است؟

برای شستشوی فرش ماشینی می توان از شامپو یا تاید فرش استفاده کرد. در قالیشویی های پیشرفته از شامپو برای شست و شو استفاده می شود. سفیدکننده های اسیدی و صابونی رنگ فرش را از بین می برند. به همین دلیل اصلا توصیه نمی شوند. در قالیشویی های مدرن از روش سنتی شست و شو با آب نیز حتی استفاده نمی شود.
در روش های نوین ابتدا با استفاده از شامپو فرش را کف آلود کرده و سپس با برس آلودگی ها را از سطح آن می زدایند. در نهایت روی فرش را جاروبرقی می کشند و کار به شیوه خشک تمام می شود. این روش به روش مکانیکی خشک نیز شهرت دارد.

جمع بندی

برای انتخاب بهترین قالیشویی در کوی ولایت حتما مواردی که در مقاله گفته شد را در نظر بگیرید. برای استفاده از خدمات قالیشویی ما می توانید با کارشناسان تماس حاصل کنید تا آنها شما را بیشتر در این باره راهنمایی کنند.
این مجموعه در 7 روز هفته، 24 ساعت و حتی روز های تعطیل فعال است و می تواند کارکنان خود را به سمت خانه شما بفرستند.
قالیشویی سیاوش کیفیت را تضمین می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است سری به وبسایت این مجموعه بزنید. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

تحویل فرشها در قالیشویی شهرک امید ۲ روز کاری نهایت 3روز می‌باشد. قالی‌هایی که در شیفت دوم جمع آوری شوند؛ طی سه روز کاری تحویل داده می‌شوند.

برای تسریع و رضایت و کیفیت خدمات دهی قالیشویی در کوی ولایت ساعات کاری 24 ساعته و در شیفت های متفاوتی در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به قالیشویی درکوی ولایت دارید؟

با شماره زیر تماس بگیرید و بهترین خدمات را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *