بهترین قالیشویی در شهید عراقی تهران

همیشه فرش و قالی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اثاثیه‌های زندگی ما ایرانیها بوده و تمیزی آن هم در اولویت قرار داشته است. به همین منظور همواره پیدا کردن بهترین قالیشویی در تهران که مناسب، کاربلد و مطمئن و در عین حال خدمات با کیفیتی ارائه دهد، دغدغه بسیاری بوده. اگر ساکن منطقه 4 یا 3 تهران هستید، قالیشویی در شهید عراقی سیاوش با سال‌ها تجربه در زمینه قالیشویی، موکت شویی و شستشوی مبل و با جلب حداکثر رضایت از مشتریانش انتخاب مناسبی برای شماست.

حال در ادامه این مقاله نکات مهم و کلی را در مورد قالیشویی شهید عراقی بیان میکنیم، با ما همراه باشید.

قالیشویی در شهیدعراقی, قالیشویی شهید عراقی تهران

قالیشویی در شهید عراقی و شیوه شستشوی فرش

برای شستن قالی و فرش باید نکات اصولی را رعایت کرد و به همین جهت توصیه می‌شود، بابت اینکه مشکلی برای فرش و قالی شما ایجاد نشود شستن آن را به قالیشویی معتبری بسپارید. یکی از نکاتی که در انتخاب قالیشویی باید به آن توجه کنید مجاز بودن و داشتن پروانه کسب آن است. قالیشویی اطراف مجیدیه در واقع نزدیک شهیدعراقی با کارشناسان متخصص و دستگاه‌های تمام اتوماتیک و پیشرفته بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه میدهد.

در این مرکز فرش‌ها با توجه به ماشینی یا دستبافت بودنشان به شکل متفاوتی شستشو میشوند و همچنین اگر فرش دستبافی نیاز به تعمیرات و رفو داشته باشد، زبدهترین متخصصان این کار را انجام میدهند. قالیشویی در شهید عراقی با سابقه 25 ساله در امر ترمیم فرش انواع کارهایی مثل ترمیم فرش سوخته، حاشیه دوزی و ترمیم ریشه‌های فرش را با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام میدهد.

برای شستشوی فرشها نیز ابتدا گرد و غبار آن را می‌روبند و سپس فرشها را در آب و با برس‌های نرم میشویند. نکته حائز اهمیت این است که این قالیشویی مجهز به تصفیه خانه است که آب مورد استفاده قالیشویی را تصفیه کرده و تمامی انگل‌ها و میکروب‌های آن را از بین برده و از مرغوب‌ترین مواد شوینده استفاده میکنند. همچنین چون شستشوی سنتی و با نیروی کارگران ممکن بود آسیب هایی از جمله پارگی را به بار آورد، در این مرکز از ابزار اتوماتیک استفاده میشود.

قالیشویی شهید عراقی

قالیشویی شهید عراقی و خدمت شستشوی موکت

امروزه با توجه به تنوع بالا و قیمت مناسبی که موکت دارد، در مکان‌های مختلف اداری و خانگی از آن برای پوشاندن سطوح استفاده گستردهای میشود. موکت در شستشو نسبت به قالی حساس‌تر بوده و از این جهت بهتر است افراد متخصص با دستگاه حرفهای و مواد شوینده با کیفیت این کار را انجام دهند تا به بافت آن آسیبی نزنند، قالیشویی در شهید عراقی با داشتن کادری مجرب و کاربلد برای ارائه خدمات در راستای شستشوی موکت و قالی شما آماده خدمت است.

قالی شویی شهیدعراقی و رفع لکه فرش در منطقه 4 تهران

یکی از مسائلی که همواره در مورد فرش‌ها پیش می آید، ریختن ماده‌های مختلف و ایجاد لکه توسط آن‌ها در فرش است. این لکه‌ها گاهی در تار و پود فرش نفوذ کرده و پاک کردن آن را سخت‌تر میکنند. گاهی هم دیده شده که افراد خود سعی دارند به کمک مواد شوینده این لکه‌ها را از بین ببرند که نه تنها این اتفاق نمی‌افتد که علاوه بر آن، منجر به خراب شدن بافت فرش و بدتر شدن وضعیت و تثبیت لکه هم میشود. اینجاست که ضرورت کمک گرفتن از یک قالیشویی در هروی تهران نزدیک و خوب و مناسب برای لکه برداری مطرح میشود؛ پشنهاد میکنیم با گرفتن شماره 22717878 به راحتی و با آسودگی کامل فرش یا قالی خود کثیف بدهید و تمیز و شفاف تحویل بگیرید.

در قالیشوییها ابتدا متخصصان نوع لکه را تشخیص میدهند و سپس شوینده مخصوص لکه را با در نظر گرفتن نوع فرش انتخاب میکنند و با توجه به بافت فرش عملیات لکه برداری را بدون اینکه کمترین آسیبی به فرش برسد، انجام می‌دهند.

قالیشویی شهید عراقی در تهران

قالی شویی مطمئن در پاسداران

قالیشویی سیاوش بجز منطقه شهید عراقی در دیگر مناطق نیز ارائه خدمات میدهد؛ اگر به دنبال یک قالیشویی خوب در پاسداران هستید، می توانید با خیال آسوده فرش‌های خود را به ما بسپارید. چراکه این قالیشویی همواره در کسب رضایت مشتریان پیشتاز بوده و با مدیریت حرفهای در خدمت شما است.

یکی از ویژگیهای این مجموعه این است که سعی میکند در سریع‌ترین زمان خدمات را ارائه دهد و به زمانی که هنگام تحویل گرفتن به مشتریان اعلام می‌دارد متعهد است و البته هر زمان شما نیاز به اطلاعاتی در مورد قالیهای خود داشتید میتوانید با اپراتورهای این مرکز تماس بگیرید.

شستشوی تخصصی مبلمان در قالیشویی

امروزه مبلمان علاوه بر وجه تزئینی خود، بسیار کاربردی است و از وسایل ضروری تلقی می‌شود. لذا بدلیل استفاده زیادی که دارد بیشتر در معرض کثیفی و لکه قرار می‌گیرد و همین تمیز نگه داشتن آن‌ را به مسئله تبدیل کرده است. در سال‌های گذشته تعویض پارچه راهکار رهاشدن از کثیفی مبل‌ها بود اما امروزه قالیشویی‌ها با تجهیزات پیشرفته این مشکل را حل کردند . اگر دنبال قالیشویی در شهید عراقی تهران هستید که شستشو مبل‌های شما را در منزل و بدون نیاز به جابه‌جا کردن، با بالاترین کیفیت و با قیمت مناسب انجام دهند، پیشنهاد ما به شما قالیشویی سیاوش است.

تفاوتی که این مجموعه با سایر مجموعه‌ها دارد این است که کادر مجرب این قالیشویی، در سریع‌ترین زمان ممکن در منزل شما حضور پیدا می‌کنند و در حضور شما ابتدا با در نظر گرفتن جنس و نوع پارچه مبل و همچنین نوع لکه و میزان کثیفی از مواد شوینده مخصوص استفاده می‌کنند و سپس با متناسب ترین دستگاه‌های مبلمان را شستشو و خشک می‌کنند.

اگر می‌خواهید از خدمات باکیفیت این مرکز استفاده کنید، کافیست با این شماره 02122539595 تماس بگیرید و با اطمینان تمیزی مبلمان و قالی خود را به کادر حرفه‌ای قالیشویی سیاوش واقع در شهید عراقی بسپارید.

ارائه انواع خدمات قالیشویی در شهید عراقی تهران

کارخانه قالی شویی سیاوش با داشتن چندین سال تجربه و کادر کاربلد و متخصص با داشتن شعبه‌های متعدد و مجهز در شرق و شمال تهران آماده ارائه خدمات قالیشویی به شما همشهریان عزیز تهرانی است؛ این مرکز در تمامی شعب خود خدماتی یکسان ارائه می‌دهد، تا قالی و فرش‌های شما عزیزان را در کمترین زمان با بهترین کیفیت به دستتان برساند. این خدمات شامل:

  1. شستشو انواع فرش از جمله : دستباف، ماشینی، تابلو فرش و موکت
  2. شستشو انواع مبلمان در محل ( منزل، ادارات، سالن‌ها)
  3. دارای دستگاه‌های مجهز و به روز
  4. دارای کادری متخصص و دوره دیده
  5. ارائه خدمات به منطقه 1 تهران و دیگر مناطق
  6. امکان انواع پرداخت هزینه‌ها( بصورت کارت به کارت؛ درب منزل و دستگاه پوز)
  7. خدمات ترمیم، رفو، نوسازی انواع قالی توسط متخصصان
  8. تضمین در شستشو قالی و موکت و مبل
  9. شستشو قالی و فرش‌های دستباف بصورت تخصصی
  10. تحویل و بازگرداندن فرش در تایم مشخص شده.

مواد شوینده قالیشویی در شهید عراقی منطقه 4 تهران

از مهم‌ترین نگرانی‌ها و دغدغه خانم‌ها برای فرش‌هایی که به قالیشویی می‌سپارند، استفاده مواد شوینده در آن مرکز است. بهتر است بگوییم قالیشویی در شهید عراقی از بهترین مواد شوینده برای شستشو قالی‌ها استفاده می‌کند؛ قالیشویی سیاوش مواد شوینده‌ای استفاده می‌کند که به تار و پود فرش آسیب نرساند و در عین حال حالت تازگی و نوعی خود را حفظ کند به اصطلاح فرش دچار سستی نشود و در امر آبکشی به گونه‌ای رفتار می‌کنند که فرش آسیبی نبیند و تا یا شکسته نشود. پس قالیشویی در شهید عراقی یکی از بهترین قالیشویی‌ها در شرق تهران است.

در این مقاله بصورت کامل قالیشویی در شهید عراقی تهران با تمامی خدماتی که ارائه می‌دهد را معرفی کردیم. این قالیشویی یکی از شعب کارخانه قالیشویی سیاوش است که در شمال و شرق تهران مراکز متعددی دارد.

شما هرکجای تهران که ساکن باشید با یک تماس می‌توانید نزدیک‌ترین شعبه به خود را یافته و قالی، موکت یا مبلمان منزل یا محل کار خود را برای شستشو تحویل داده و در کمترین زمان با تمیزی کامل تحویل بگیرید.

اتحادیه قالیشویان استان تهران مجوزی برای فعالیت‌‎های قالیشویی تمام مناطق از جمله شهید عراقی صادر می‌کند که به معنی معتبر بودن و مجاز بودن فعالیت آن قالیشویی هست. بنابراین قالیشویی در شهید عراقی و دارای مجوز معتبر و قابل اعتماد می‌باشد.

بله. با توجه به حساس تر بودن شستشوی موکت‎ها نسبت به قالی، نظارت بیشتری هم برای تمیز شدن و وارد نشدن آسیب به آن نیاز است. بنابراین برای پیدا کردن بهترین قالیشویی در شهید عراقی که خدمات موکت هم ارائه می‎دهد، به افرادی متخصص و تجهیزات کافی نیاز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به قالیشویی در شهید عراقی منطقه 4 تهران دارید؟

اگر ساکن منطقه 4 تهران هستید، با شماره زیر تماس بگیرید و بهترین خدمات را دریافت کنید.