بهترین قالیشویی در الهیه تهران

 تمیزی هر خانه برای افراد خانواده و به خصوص برای خانم‌ها مهم و با اهمیت است. فرش و قالی یکی از وسایلی‌ست که بیشتر از باقی لوازم منزل در دسترس و مورد استفاده قرار می‌گیرند، پس بیشتر هم در خطر کثیفی و آسیب هستند. اگر به هر دلیلی قالی یا فرش منزل شما آسیب یا کثیف شد فقط کافی با قالیشویی در الهیه تماس بگیرید و با خیالی راحت فرش خود را به آن‌ها بسپارید. شستشو قالی یا هر نوع فرش دیگری نیاز به تخصص و مهارت خاص خودش را دارد که قالیشویی سیاوش تمامی این موارد را دارد. 

هر زمانی که نیاز به خدمات قالیشویی در الهیه داشتید، بهترین انتخاب شما مطمئنا قالیشویی سیاوش باشد. در تمام نقاط الهیه که هستید با ما تماس بگیرید و فرش ها و موکت های خود را به ما بسپارید. برای آشنایی بیشتر با این قالیشویی با ما همراه باشید.

چرا سیاوش بهترین قالیشویی در الهیه است؟

از مهمترین دلایل انتخاب قالیشویی سیاوش برای خدمات قالیشویی الهیه را می توان به سابقه بالا آن دانست و در زیر برخی از ویژگی هایی که قالیشویی سیاوش را از سایر رقبا مجزا میکند را به شما معرفی میکنیم:
 
  • کیفیت در شستشو فرش توسط افراد حرفه ای
  • شعبه های مختلف در تهران و کیفیت شستشو همه شعبات بسیار بالا می باشد. 
  • استفاده از مرغوب ترین شوینده ها در قالیشویی سیاوش در الهیه
  • استفاده از بروزترین ماشینالات جهت شستشو فرش در الهیه
  • تعهد به زمان
  • مدیریت حرفه ای
  • عضو اتحادیه قالیشویی تهران و دارای اعتبار بالا در صنف قالیشویی

معتبرترین قالیشویی در منطقه الهیه با سابقه طولانی

قالیشویی در الهیه, قالیشویی مناطق الهیه

مزایای استفاده از قالیشویی در الهیه

فرش ها برای ایرانی ها بسیار اهمیت دارند و شما که در منطقه الهیه هستید هم به دلیل مجلل بودن خانه های خود، اهمیت بالایی برای فرش های خود و شستشو فرش میدهید.
 پس ما قدر فرش های شما را میداینم و قالیشویی سیاوش با سالها سابقه  که مشتریان رضایتمند بالایی دارد تنها انتخاب شما خواهد بود، کافی است شما با قالیشویی سیاوش تماس بگیرید و منتظر ماشین حمل فرش بمانید.
 

افتخار ما رضایت شما می باشد. در تمام مناطق الهیه فقط با یک تماس می توانید بهترین خدمات را دریافت کنید.

فرش های شما را حمل میکنند و زمان دقیق تحویل فرش را به شما اعلام میکنند و هر زمان شما نیاز به اطلاعات در مورد فرش خود داشتید با شماره های دفتر تماس بگیرید.

قالیشویی نزدیک الهیه

قالیشویی نزدیک الهیه

همیشه نزدیک بودن قالیشویی از گزینه های خوب می باشد و در کنار آن سرعت و احترام به مشتری در کنار آن می باشد. ما مطابق با لوکس بودن منطقه الهیه بهترین قالیشویی را برای شما به ارمغان داریم.
مطمئنا در کنار همه اینها هزینه قالیشویی در الهیه هم مانند سایر مناطق بصرفه می باشد، ما نسبت به خدماتی که ارائه می دهیم کاملا گارانتی خواهیم داد.

انواع خدمات قالیشویی در الهیه سیاوش

همه افراد به دلیل مشغله و پرکار بودن در بیرون از منزل خود در بسیاری از مواقع نمی‌رسند که به صورت کامل و با کیفیت مطلوب نظافت و شستشو وسایل خانه را انجام دهند. در اینجا قالیشویی در الهیه برای راحتی و آسودگی همشهریان عزیز تهرانی به خصوص منطقه یک، خدماتی از جمله خشکشویی مبل، شستشو موکت و دیگر خدمات کاربردی ارائه می‌دهد، در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

خشکشویی مبل در محل

شستشو مبلمان یکی از دشوارترین کارهاست، بهترین راه حل سپردن به دست کاربلد آن است. با تماس به قالیشویی در منطقه تجریش با آسودگی خاطر می‌توانید شستشو مبلمان خود را به ما بسپارید. این قالیشویی با استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک و مجهز مبلمان منزل شما را بدون ذره‌ای نم و یا خیسی با بخار آب شسته و تمیز تر از روز اول به شما تحویل می‌دهند.

نکاتی برای شستشو فوری:

  • قبل از شستشو فوری مبل توسط خود شما، بهتر است به برچسب آن توجه کنید تا به جنس پارچه و مبلمان آسیبی وارد نشود.
  • توجه کنید تشک و پشتی مبلمان شما از کدام نوع است؛ می‌توانید جدا کنید و جداگانه بشویید و یا نه!
  • اگر برای تمیز یا شستسو فوری جنس مبلمان منزل شما ممانعتی برای استفاده از آب نداشت، می‌توانید مخلوط شامپوفرش و آب را برای شستشو فوری استفاده کنید.
  • لکه‌ای بر روی مبلمان منزل شما وجود داشت، می‌توانید از سرکه سفید و یا جوش شیرین استفاده کنید.

قالیشویی منطقه الهیه, قالیشویی الهیه

خدمت ریشه زنی قالیشویی الهیه تهران

ریشه زنی یکی از کارهایی است که باعث افزایش مقاومت فرش می‌شود. ریشه قالی‌ها بر اثر استفاده زیاد و گذشت مدت زمان طولانی دچار پوسیدگی و خرابی می‌شوند. ترمیم و ریشه زنی یکی از خدماتی است که قالیشویی در الهیه توسط افراد و کارشناسان متخصص انجام می‌دهد.

ریشه فرش دستبافت در اصل ادامه بافت فرش است که بعداز بافت از دار جدا می‌شوند، ممکن است چند رج بافته شوند تا استحکام بیشتری داشته باشند. به دلیل گذر زمان و یا دلایل دیگر ممکن است ریشه فرش دستبافت پوسیده شود که اولین قدم تشخیص جنس تارهای فرش است. زمان ترمیم و یا تعویض ریشه قالی دستبافت به نوع ریشه و میزان ریشه فرش بستگی دارد.

رفوگری یک خدمت ویژه برای فرشهای دستبافت

مراقبت از فرش‌ها به خصوص فرش‌های دستبافت و ابریشمی امری مهم و ضروری است. شستشوی فرش، تعمیر و ترمیم آن از جمله خدمات قابل ارائه قالیشویی در محدوده قلهک است.

عوامل مختلفی می‌توانند باعث واردشدن آسیب به قالی یا فرش بشوند، رفوگری نیز یکی از کارهایی است که نیازمند تخصص و مهارت بالایی دارد که کارشناسان و متخصصان قالیشویی در الهیه از پس آن به راحتی برمی‌آیند. آسیب‌هایی که با رفو کردن فرش باید آن را ترمیم کرد از جمله:

بید خوردگی

فرش‌هایی که در انباری و اتاق‌های خانه نگهداری می‌شوند بسیار مستعد هستند برای بیدخوردگی، چون فضا تاریک و بدون رفت و آمد اکسیژن لازم است و فرش دچار بیدخوردگی می‌شود.

پوسیدگی و ساییدگی

این اتفاق برای فرش‌هایی می‌افتد که به شستشو و تمیزی آن‌ها خیلی اهمیت داده نمی‌شود، یعنی توجه نداشتن به شستشو دوره‌ای و رطوبت عواملی هستند که باعث پوسیدگی قالی می‌شوند. ساییدگی فرش به دلیل فشارهای مداوم یا استفاده طولانی مدت از آن اتفاق می‌افتد. که در انتها تمامی پرزهای قالی از بین رفته و فقط چله‌های آن باقی می‌مانند.

پارگی

وارد شدن اجسام تیز به قالی یا حمل و نقل اشتباه یا کشیدگی و فشار زیاد باعث پارگی قالی میشود، بنابراین در هنگام حمل و نقل و استفاده از قالی خیلی زیاد از آن مراقبت کنید.

چه نوع فرش هایی در قالیشویی سیاوش شستشو می شود؟

ما همیشه بهترین خدمات را ارائه می دهیم و هر نوع خدمتی که در الهیه نیاز است را برای قالیشویی در الهیه ارائه میدهیم و خدمات ما به صورت زیر می باشد:

  1. قالیشویی فرش دستبافت
  2. قالیشویی فرش ماشینی
  3. خشکشویی مبل و موکت
فرش های تزئینی و گران قیمت خود را با خیال راحت به ما بسپارید، خدمات لوکس و پرسنل دوره دیده برای بهترین شستشو قالی در منطقه و نزدیک الهیه.

قیمت قالیشویی الهیه در تهران

مسلما بجز شستشوی تمییز و باکیفیت فرش و مبل که توسط قالی شویی ها انجام میشود، قیمت و هزینه آن نیز مهم است. قیمت قالیشویی الهیه در تهران نسبت به منطقه شاید فکر کنید متفاوت باشد. برای این منظور شما میتوانید با مراجعه به صفحه تعرفه و قیمت قالیشویی در تهران، نرخ مصوب اتحادیه رو مشاهده نمایید و همچنین از طریق شماره تماس قالی شویی سیاوش برآورد قیمت و کارشناسی بخواهید.

برای آسایش شما ما طرق مختلفی را برای پرداخت شما عزیزان برای استفاده از قالیشویی الهیه در نظر گرفته ایم و شما میتوانید به صورت نقدی – اینترنتی و حتی با دستگاه کارت خوان مبالغ مربوط به قالیشویی را پرداخت نمایید.

برای شستشو فرش های لوکس شما ما بهترین مواد شوینده را استفاده میکنیم و شما خدمات قالیشویی در الهیه را با خیال راحت میتوانید دریافت کنید.

مواد مرغوب را برای شما تهیه میکنیم و خوشحالیم که شما رضایت دارید از شستشو فرش ها توسط مدرنترین دستگاه ها.

جنس فرش در شستشو تفاوتی ندارد؟

دقیقا در شستشو فرش باید به تار و پود فرش دقت کنید، نحوه شستشو فرش ابریشم و دستبافت و ماشین کاملا با هم فرق دارد و شما که دنبال قالیشویی در الهیه هستید مطمئنا فرش های باکیفیت و گران قیمتی دارید و فقط بدانید که حرفه ای ترین محل برای شستشو فرش را انتخاب خواهید کرد و ما آن قالیشویی هستیم.

منطقه الهیه کجاست؟

الهیه یکی از مناطق لوکس و گران قیمت به حساب می‌آید؛ از نطر منطقه بندی در ناحیه 7 منطقه 1 تهران قرار دارد. الهیه از سمت شمال به تجریش، از جنوب به پارک وی، از غرب به ولیعصر، از شرق به جاده قدیم شمیران و پل رومی ارتباط دارد.

این منطقه جز مناطقی است که وسعت زیادی دارد و محله‌های زیادی در بر گرفته، مانند: فرشته، جردن، اقدسیه، قیطریه، جماران، نیاوران، دزاشیب، کامرانیه و خیلی از محله‌های دیگر که هر کدام به نوبه خود لاکچری و لوکس هستند.

در این منطقه بسیاری از باغ سفارت‌ها وجود دارند؛ مانند: باغ سفارت آلمان، باغ سفارت ترکیه، باغ سفارت روسیه و باغ نفت ایران که مدتی باغ نفت ایران و انگلستان بود. این‌ها نشان از این است که منطقه الهیه تهران یکی از لوکس‌ترین مناطق پایتخت است. با کلیک روی تصویر زیر منطقه الهیه تهران را میتوانید مشاهده نمایید.

گوگل مپ منطقه الهیه تهران

با تمامی توضیحات فوق در این منطقه کار قالیشویی یکی از سخت‌ترین کارهاست، چون بیشترین مراجعه برای شستشو فرش‌های قیمتی و دستبافت و عتیقه است؛ اگر ساکن این منطقه هستید و نمی‌دانید فرش‌های قیمتی خود را به کدام مرکز بسپارید که خیالی آسوده داشته باشید ما به شما قالیشویی سیاوش در الهیه را پیشنهاد می‌کنیم.

اینجا سعی کردیم تمامی نکاتی که برای نگهداری فرش یا قالی دستبافت مورد نیاز و استفاده است را بیان کنیم. در نگهداری فرش دستبافت به خصوص ابریشمی باید دقت بالایی داشته باشید. قالیشویی در الهیه یکی از بهترین شعبه‌های قالیشویی سیاوش است که به تمامی نقاط تهران خدمات قالیشویی ارائه می‌دهد. اگر خواندن این مقاله برای شما مفید بوده حتما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

8 پاسخ

    1. سلام آقامهدی
      بله از کیفیت کار قالیشوییمون مطمئنیم و تضمین میکنیم چراکه نه. بهترین قالیشویی در الهیه تهران بایستی از تمام مراحل کارش و کیفیتش به مشتریانش تضمین بده.
      ضمنا توصیه یا پیشنهاد قالیشویی سیاوش به عزیزان اینه که برای عید نوروز و موقع خونه تکونی ها، سریع تر اقدام کنند تا به شلوغی اسفند ماه برنخورند. تیم کاری قالی شویی سیاوش همچنان به صورت 24 ساعته و در 3 شیف فعالیت دارد و کاملا ناظر بر شستشوی تمییز است.

  1. سلام
    قیمت قالیشویی در الهیه تهران به چ صورته؟ برای فرش دستباف حرفه ای کار میکنید؟

    1. سلام خانم لی لی
      برای اطلاع دقیق و جزیی تر از همه قیمت قالیشویی سیاوش میتونید به صفحه تعرفه و قیمت مراجعه کنید. یا در صورت تمایل و نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را اینجا کامنت گذارید ما رعایت محرمانگی را خواهیم داشت. همچنین از طریق دیگر راه های ارتباطی می توانید مطلع شوید.
      همچنین سیاوش بصورت تخصصی با کارشناسان حرفه ای برای شستشوی فرش دستباف شما اقدام میکند و تضمین کیفیت را خواهد داشت.

  2. خدمات قالیشویی در الهیه تهران کارخانه قالیشویی سیاوش کاملا برخورد حرفه ای داشتن و وقت شناس بودند، از کارشون رضایم و ممنون از تیم حرفه ای آقای فراهانی عزیز.

  3. اینکه کلیه خدمات قالی شویی سیاوش کامل بود در کنار کیفیت کارشون برام خوب بود چون هم فرشای دستباف و هم مبل را به قالیشویی سیاوش در الهیه سپردم و خیال آسوده به مابقی کارها رسیدگی کردم. آخه چند سالی میشه از شما خدمات شستشو فرش میگیریم. خداقوت میگم به همه زحمتکشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به قالیشویی در الهیه دارید؟

با شماره زیر تماس بگیرید و بهترین خدمات را دریافت کنید.