بهترین قالیشویی در بومهن

فرش‌ها جزو پراستفاده ترین وسایل خانه در رفت و آمدهای مختلف هستند. پرکاربرد بودن فرش‌ها در منزل باعث شده که آنها با سرعت بالایی آلوده ‌شوند و نیاز به شستشو پیدا ‎کنند. این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‎کند که از طرفداران فرش‌های با زمینه‌ی روشن مثل کرم باشید. با استفاده از ویژگی ها و مشخصات بهترین قالیشویی از نظر مردم که به صورت نظرسنجی در بسترهای مختلف جمع‌آوری شده است، می‎توان کارخانه مدنظر را انتخاب کرد.

شرایط اقتصادی و رشد روزافزون قیمت‎ها، اجازه ی تعویض زود به زود فرش‎ها و بقیه اقلام منزل را به ما نمی‎دهد و به همین خاطر بهتر است با استفاده از خدمات قالیشویی بومهن و تجهیزات پیشرفته ی آن، شستشوی فرش‌ها را به پرسنل قالیشویی بسپاریم. بهترین قالی شویی در بومهن فرش‌های شما را با بهترین کیفیت مواد شوینده می‌شوید و هیچ تاخیری در موعد تحویل فرش اتفاق نمی‎افتد.

بهترین قالیشویی بومهن, قالیشویی در بومهن

ویژگی‌های بهترین قالیشویی در بومهن و شهرهای اطراف

با وجود این که خیلی از خانه ها در شهر بومهن دارای حیاط هستند اما بهتر است که شستشوی آنها را به قالیشویی در بومهن بسپاریم تا خیالمان از بابت تمیزی فرش راحت باشد. بهترین قالیشویی بومهن باید تمام خدمات خود را در راستای جلب رضایت مردم ارتقا دهد و نظر مثبت مشتریان را جذب کند. در ادامه این مقاله قصد داریم به توضیح مشخصات و فاکتورهای بهترین قالی شویی بومهن اشاره داشته باشیم تا شما همراهان عزیز در انتخاب مناسب‎ترین گزینه دچار سردرگمی نشوید.

قیمت منطقی و منصفانه

یکی از اولویت‎های اصلی در انتخاب بهترین قالیشویی بومهن یا شهرهای اطراف توجه به قیمت و تعرفه های شستشو در آن است. قیمت منطقی و معقول بیشترین تاثیر را روی نظر مشتریان دارد بنابراین لازم است که قیمت گذاری منطقی و هم سطح با محله‌های اطراف داشته باشید. به عنوان نمونه و برای تعیین قیمت قالیشویی بومهن باید تحقیقاتی درباره شیوه قیمت گذاری قالیشویی در پردیس هم انجام دهید تا با محدوده قیمت‌ها آشنا شوید.

استفاده از کارکنان آموزش دیده و باتجربه

یکی از فاکتورهای دیگری که باعث محبوبیت قالیشویی پردیس می‎شود، استفاده از کارکنان باتجربه و متعهد برای شستشوی قالی‌ها، فرش‎ها، موکت‎ها و مبلمان است. اگر صفر تا صد فرآیند شستشو به پرسنل بی تجربه سپرده شود، فرش شما در نهایت آلوده باقی می‎ماند و ممکن است آسیب‎های زیاد و جبران ناپذیری هم به آن وارد شود.

پس استخدام کردن و استفاده از نیروهای مجرب و متعهد در قالی شویی در بومهن باعث بالا رفتن کیفیت شستشو و جلب رضایت مشتری خواهد شد. بنابراین سعی کنید که در انتخاب بهترین قالیشویی به پرسنل و نحوه برخورد آنها توجه ویژه‎ای داشته باشید. یکی از مهم ترین ویژگی‎هایی که باعث محبوب شدن کارخانه قالی شویی سیاوش از سوی مردم شده است، حساسیت بالای مدیران آن در جذب کارکنان و پرسنل مجرب و متعهد است.

استفاده از تجهیزات مناسب

شستشوی فرش‌ها بر اساس جنس و بافت آن متفاوت خواهد بود و باید از مواد شوینده مختلفی استفاده کرد. نکته مهمی که باید در قالیشویی در بومهن و بقیه محله ها رعایت شود، وارد نشدن آسیب و پارگی در حین شستشو به قسمت‌های مختلف فرش و تمیز شدن اصولی آن است.   

متاسفانه در برخی از قالیشویی‎های نامعتبر و با استفاده از تجهیزات بی کیفیت و سطح پایین، آلودگی در فرش شما باقی می‎ماند و همچنین ممکن است قسمت‎هایی از فرش در حین شستشو دچار پارگی و آسیب‎های جبران ناپذیر دیگر شود. از این رو، بهترین قالیشویی بومهن اهمیت زیادی برای ماشین آلات و نحوه شستشو و رفتار فرش‎ها برای پرسنل قائل است تا فرشی با شستشوی با کیفیت و در موعد مشخص به مشتری تحویل داده شود.

هر فرشی باید با تجهیزات مخصوص به خود شسته شود و امکان شتستشوی هر دو فرش ماشینی و دستباف با یک دستگاه وجود ندارد. به خاطر ظریف بودن الیاف فرش دستباف نیاز است که قالیشویی‎ها به دستگاه های مخصوص شستشوی آن تجهیز شده باشند تا بتوانند شستشوی تمام مدل‌ها را قبول کنند و خدمات گسترده ای ارائه دهند.

ویژگی بهترین قالیشویی بومهن, تجهیزات مناسب قالیشویی بومهن سیاوش, خوش قولی در تحویل قالیشویی بومهن

خوش قول بودن و تحویل به موقع

همانطور که تا اینجای مقاله متوجه شدید، فرش‌ها جزو مهمترین لوازم خانه محسوب می‎شوند  و کهنه شدن یا کثیف بودن آن جلوه و شکل بدی به کل منزل القا می‎کند. در روزهای آخر سال که بیشتر مردم مشغول به خانه تکانی و رسیدگی و تمیز شدن وسایل منزل خود هستند، قالیشویی بومهن و بقیه شهرها بسیار شلوغ می‌شوند.

بنابراین لازم است برنامه‌ریزی قالیشویی در زمان‎های پیک به سمتی رود که فرش‎های تمام مشتریان را سر موقع به آنها بازگرداند. تحویل به موقع و خوش قول بودن قالیشویی باعث می‎شود که مشتریان بیشتری با اطمینان کامل از خدمات آن استفاده کنند و در صورت رضایت کامل آن را به آشنایان خود معرفی کنند.

استفاده از شوینده مناسب

یکی از مواردی که باید برای شستشوی فرش‎های سپرده شده به قالی شویی در بومهن رعایت شود، استفاده از مواد شوینده با کیفیت و دارای تاریخ انقضا بر حسب انواع مختلف جنس فرش‌ها است. برای شستشوی اصولی فرش ماشینی قالیشویی بومهن در ابتدا لازم است ماده شوینده کف کننده روی فرش بریزیم و با دستگاه های مخصوص روی سطح فرش پخش کنیم تا تمام قسمت‎های آن کف کند. بعد از اتمام شستشو و برای حذف ذرات غبارآلود لازم است که روی فرش ماشینی به دقت جاروکشی شود.

یکی دیگر از روش‎های شستشوی فرش ماشینی مورد استفاده ی قالیشویی در بومهن، خشک شویی است. در این روش باید ماده‌ی شوینده ای که خاصیت جذب کنندگی بالا دارد روی فرش ریخته شود و با پخش این ماده، گرد و غبار را به صورت کامل از فرش بیرون بکشیم. توجه داشته باشید که استفاده از مواد شوینده با با خاصیت اسیدی و قلیاییت بالا، در شستشوی فرش‌های ماشینی ممنوع است و اگر قالی شویی در بومهن از آن استفاده کند، نشان دهنده بی تجربگی و کیفیت پایین این قالیشویی در زمینه شستشوی فرش‌‎های ماشینی خواهد بود.

قالی شویی در بومهن, قیمت قالیشویی در بومهن, قالی شویی بومهن سیاوش

قیمت قالیشویی در بومهن

عوامل مختلفی روی قیمت قالیشویی در تهران و شهرستان‎های آن مثل پردیس و بومهن تاثیر دارد. معمولا قیمت واحد قالی شویی در بومهن در هر متر اعلام می‎شود و بنابراین هرچه متراژ فرش شما بزرگ‎تر باشد، قیمت نهایی شستشوی آن بیشتر خواهد شد. جنس و الیاف فرش هم تاثیر خود را روی قیمت نهایی می‎گذارد. برای مثال شستن فرش دستباف به خاطر حساسیت بافت و نیاز به دستگاه‎های پیشرفته‌تر، نسبت به فرش ماشینی گرانتر است. فرش‎های ابریشمی و به طور کلی فرش هایی که از الیاف ظریف و حساس برای بافت آنها استفاده می‎شود هم تعرفه قیمتی متفاوت و مخصوص به خود را دارند.

معمولا هر قالیشویی دو گزینه اعلاشویی و شستشوی عادی را به مشتریان ارائه می‎کند. خدمات اعلاشویی هزینه بیشتری در مقایسه با عادی شویی دارد زیرا در اعلاشویی فرش شما به صورت تخصصی‎تر مورد بررسی و شستشو قرار می‎گیرد. مواد شوینده مصرفی برای شستشو هم تاثیر زیادی روی قیمت نهایی اعلام شده از سوی قالیشویی دارد.

اگر فرش شما از قبل دارای خرابی و آسیب‎هایی مثل پارگی یا سوختگی باشد، لازم به ترمیم قبل از شستشو دارد. فرش‎هایی که پارگی جزئی داشته باشند در اثر شستشو از بین می‎روند و دیگر قابل استفاده نیستند. بنابراین در صورتی که فرش شما به خدمات ترمیم و رفو احتیاج داشته باشد، هزینه‌ای علاوه بر شتستشو روی فاکتور اضافه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به قالیشویی در بومهن دارید؟

با شماره زیر تماس بگیرید و بهترین خدمات را دریافت کنید.