قالیشویی در نیروهوایی

انواع فرش در اکثر خانه‌های ایرانی به چشم می‌خورد. برای ایرانیان فرش چه کهنه و چه نو نوعی سرمایه است. از دیرباز مردم قالی‌های خود را در خانه می‌شستند، اما امروزه قالیشویی جایگزین آن شده و شستشوی فرش را آسان کرده است.

یکی از مناطق شرق تهران منطقه نیروی هوایی است که سربازان و پرسنل نظامی زیادی در آن زندگی می‌کنند. این منطقه ترکیبی از خانه‌های قدیمی و خانه‌های نوساز است. قالیشویی در نیروهوایی یکی از بهترین قالیشویی در مناطق تهران به شمار می‌رود.

اگر در منطقه نیروی هوایی زندگی می‌کند و برای خدمات قالیشویی نیاز به کمک دارید می‌توانید با قالیشویی سیاوش تماس گرفته و برای انجام کارهای خود از آن‌ها کمک بگیرید. ما با اعزام نیروهای خود به محل پس از تحویل گرفتن فرش‌های شما بعد از 3 روز می توانیم آن را تمیز تحویل دهیم. هزینه حمل و نقل برای هر رفت و برگشت 60 هزار تومان است.

قالیشویی در نیروهوایی, شماره قالیشویی در نیروی هوایی

ویژگی‌های قالیشویی در نیروهوایی

  • در یک قالیشویی خوب، فرش دستباف و فرش ماشینی باید به طور جداگانه شسته شوند و باید با آنها متفاوت رفتار کرد. فرش دستباف به دلیل داشتن الیاف و امکان رنگرزی و بازگشت رنگ، باید متفاوت تر از فرش ماشینی آن را شستشو داد.
  • در یک قالیشویی کاربلد باید ضامن سلامت فرش باشد، یعنی فرش پس از شست و شو با خیال راحت به مشتری تحویل داده شود.
  • قالیشویی در نیرو هوایی در زمان تحویل گرفتن مدت مشخصی را برای شست و شوی آن به مشتری اعلام می‌کند و به دلیل برنامه ریزی دقیق این زمان به تأخیر نمی‌افتد.
  • بهتر است موضوع شرعی در نظر گرفته شود تا فرش با استفاده از آب چاه تمیز و آب اسلامی شسته شود تا رضایت مشتری جلب شود.
  • مراکز قالیشویی به خاطر داشتن دستگاه‌های اتوماتیک، عدم دخالت دست‌ها و استفاده از مواد شوینده استاندارد نیاز به‌دقت بالایی دارد که در صورت سهل انگاری ممکن است آسیب احتمالی به فرش برسد.

با این حال، باید به خاطر داشت که این مورد در باره فرش‌های قدیمی یا پوسیده بیشتر صدق می‌کند. باهماهنگی مشتری در صورت وجود فرش آسیب دیده در واحد دیگری به نام رفوگری آن را تعمیر کرده و تحویل مشتری می‌دهید.

قالیشویی در نیروهوایی کلیه خدمات مانند تعویض شیرازه، ریشه، رفع پوسیدگی، رنگ برداری، قلم کاری، لکه برداری و … را در این مجموعه انجام می دهد. قیمت ترمیم فرش ها بعد از رویت و کارشناسی اعلام خواهد شد.

چرا فرش‌هایمان را به قالیشویی بسپاریم؟

تمیزکردن فرش کار آسانی نیست. بهتر است فرشهایمان را به قالیشویی بسپاریم. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند فرش و موکت خود را در منزل بشویند، اما بی احتیاطی در این امر می‌تواند آسیب جدی به فرش وارد کند.

فرایند شستشو زمان زیادی می‌برد و اگر به صورت مکرر و با وسواس انجام شود سلامت فرش، و سلامت فرد به خطر می افتد، زیرا باعث بروز بیماری‌های مختلفی از جمله روماتیسم می‌شود. بنابراین بهترین راه حل ممکن سپردن کار به یکی از شعبه‌های مطمئن است.

سپردن فرش به قالیشویی در نیروهوایی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد؛ زیرا قالیشویی‌ها با تجهیزات پیشرفته و مجهز این کار را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

ما مواد شوینده مناسب در خانه نداریم و برای پیدا کردن آن باید هزینه‌های اضافی پرداخت کنیم. اما در قالیشویی انواع مواد برای فرش‌ها را می‌توان یافت که باعث بهتر شسته شدن فرش می‌شود. نکته بعدی این است که در مرحله خشک‌شدن، اگر فرش را در جای مناسب قرار ندهیم و آب و کف را به طور کامل جدا نکنیم، باعث پوسیدگی آن می‌شود.

چرا فرشهایمان را به قالیشویی بسپاریم؟, قالیشویی در محله نیروهوایی, قالیشویی نزدیک منطقه نیروی هوایی سیاوش

قالیشویی در محله نیروهوایی تهران

امروزه به دلیل وجود قالیشویی‌های زیاد در اینترنت، می‌توانید قالیشویی‌های بسیاری را در محله نیروی هوایی پیدا کنید، اما باید تصمیم بگیرید که کدام یک مطابق سلیقه شماست. در همین راستا می‌خواهیم برخی از ویژگی‌های قالیشویی در نیروهوایی را برای شما بازگو کنم.

بدون شک اولین نقطه قوت قالیشویی محله نیروهوایی تهران مجاز بودن آن است. با مراجعه به سایت انجمن قالیشویی نام قالیشویی در نیروهوایی را در لیست قالیشویی‌های مجاز مشاهده می‌کنید.

دومین عامل مهم در قالیشویی سمت نیروی هوایی، قابلیت اطمینان و شهرت خوب قالیشویی است. شما می‌توانید با سوال از همسایگان و آشنایان خود با این قالیشویی آشنا شده و کیفیت کار آن ها را جویا شوید.

سومین نکته مهم این است که بعد از شستن، فرش شما تمیز و عاری از کثیفی باشد که قبل از شستشو روی فرش خود دیده اید. قالیشویی در محله ی نیرو هوایی با استفاده از شوینده‌های استاندارد، درخشندگی و لطافت خاصی را برای فرش ایجاد می‌کند. هدف ما تنها نظافت و از بین بردن کثیفی نیست، بلکه این به دنبال بالا بردن سلامت و طول عمر فرش هم هستیم و برای این کار از مواد مرغوب برای شستشو فرش استفاده می‌کنیم تا کار خود را ضمانت کرده باشیم.

مواد شوینده قالیشویی محدوده نیروهوایی

قالیشویی در نیروهوایی با توجه به نوع شستشوی فرش ماشینی و دستی از مواد شوینده مختلفی برای شستشوی فرش ماشینی و دستی استفاده می‌کنند. پودرهای مخصوص فرش که حاوی آنزیم‌های قوی برای لکه‌های چربی هستند از قدیمی‌ترین محصولات به شمار می‌روند.

انتخاب شوینده قالیشویی منطقه نیروهوایی

  • ماده‌های شوینده قالی با توجه به نوع فرش و کیفیت خدمات مانند سدیم، کلر، آب، شوینده لباسشویی و شامپو فرش متفاوت است.
  • انتخاب نوع شوینده نقش مهمی در چربی زدایی و براق شدن فرش دارد. قالیشویی در نیروهوایی در راستای اهدافی مانند سفید کردن ریشه فرش، رنگ‌بری فرش، از بین بردن لکه فرش و کلرزنی فرش، در مورد نوع مواد شیمیایی تصمیم می‌گیرند.
  • یک عامل احیا کننده بسیار قوی به نام هیدرو سولفیت سدیم برای رنگ‌بری از فرش در قالیشویی منطقه نیروی هوایی استفاده می‌شود.
  • عامل سوزاننده در الیافی مانند پنبه، پشم و ابریشم نیز بسیار مؤثر است.
  • هیپوکلریت سدیم معمولاً برای بازگرداندن سفیدی ریشه فرش استفاده می‌شود.

غوطه ور کردن فرش در هیپوکلریت کلسیم نیز یکی از روش‌های جلا دادن فرش قالیشویی در نیروهوایی محسوب می‌شود.

بهترین قالیشویی‌های مکانیزه و مدرن امروزه در رأس اهداف خود تجزیه و تحلیل نوع فرش و تعیین بهترین مواد شوینده را قرار می‌دهند. یکی از بهترین قالیشویی‌های منطقه 13 تهران به قالیشویی نزدیک نیروی هوایی اختصاص دارد.

شستشو با آب و تاید روشی سنتی است که امکان تولید آب زرد را فراهم می‌کند که به دلیل چرک باقی‌مانده و شستشوی ناکافی است. بنابراین تنها گزینه استفاده از مایع سفیدکننده برای سفیدکردن ریشه فرش خواهد بود.

بهترین انتخاب برای قالیشویی‌های مکانیزه استفاده از انواع مختلف شامپو تگزافون آلمانی می‌باشد. این شامپوهای فرش برای هر سطح و هر نوع فرشی استفاده می شوند.

استفاده از تثبیت کننده‌ها و مواد نانو برای تضمین سلامت فرش از خدمات قابل اعتماد قالیشویی در پیروزی و قالیشویی در نیروهوایی است. با وجود محلول نانو که دارای قابلیت 13 آنزیم سخت برای از بین بردن لکه‌ها است فرش‌های شما براق و تمیز می‌شوند.

مواد شوینده برای فرش دستباف

قالیشویی محله نیروهوایی تهران هنگام شستن فرش دستباف، با توجه به حساسیت و ارزش فرش از شامپو فرش با کیفیت و تثبیت کننده رنگ استفاده می‌کند. در کنار این مواد این شرکت سعی می‌کند از هیدرو سولفیت در کارخانه‌های فرش برای رنگرزی فرش‌های دستبافت نفیس استفاده کند. این کاهنده بسیار قوی نقش مهمی در از بین بردن لکه‌های فرش دارد. با این ماده حتی پدیده رنگ پریدگی فرش‌ها را نیز می‌توان حل کرد.

هنگام شستن فرش‌های ابریشمی دستباف استفاده از مواد قلیایی و هیپوکلریت کلسیم به جلا دادن فرش کمک می‌کند. مواد قابل احیا مانند هیدرو سولفات سدیم نیز به دلیل حلالیت بالا و در حدی که به پشم فرش آسیبی نمی‌رسانند استفاده می‌شود. قالیشویی سیاوش برای شستشوی کامل فرش‌های پشمی استفاده از مواد قلیایی خنثی یا ضعیف را توصیه می‌کند. در هر صورت شستن فرش دستباف کار خاصی است که فقط یک قالیشویی پیشرفته باید آن را انجام دهد.

قیمت شستشو فرش دستبافت (کاشان،سبزوار،مشهد) بطور معمول از 50 تومان و بقیه شستشوها منوط به دیدن و کارشناسی (بسته به جنس و بافت و 50 رج و 40 رج و …) است.

 

مواد شوینده برای فرش ماشینی

مواد شوینده فرش ماشینی نیز با توجه به پودر متفاوت هستند که می‌تواند شامپوی تاید یا فرش باشد. معمولاً برای شستشوی فرش در قالیشویی‌های حرفه‌ای از شامپو استفاده می‌کنند، ابتدا یک ماده شیمیایی کف آلود روی فرش ریخته و سپس با برس گرد موتوری، کف فرش را از هر گرد و غباری تمیز کرده و در نهایت روی آن را جاروبرقی می‌کشند.

در روش مکانیکی خشک، محلول مکش شیمیایی که روی فرش ریخته می‌شود، با یک برس که برای حذف ذرات گرد و غبار آماده شده است، ساییده می‌شود. قالیشویی در نیروهوایی استفاده از صابون‌ها و سفیدکننده‌ها اسیدی و قلیایی که منجر به از بین رفتن رنگ فرش ماشینی و در نهایت کاهش عمر فرش می‌شود، را هرگز پیشنهاد نمی‌کند.

قیمت شستشو فرش ماشینی شستشوی ساده متری 20، شستشوی متوسط متری 25، شستشوی اعلاشویی متری 30 متری است.

اگر تا حدودی با قالیشویی در نیروهوایی آشنایی دارید، می‌توانید برای بهره‌مندی از خدمات ما با شماره قالیشویی در نیروی هوایی تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارکنان خود را به محل سکونت شما اعزام کنیم. خدمات ما به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته و حتی در روزهای تعطیل فعال می باشد. این افتخار را داریم که به صورت تضمینی و با کیفیت عالی و قیمت اتحادیه خدمات خود را به مشتریان عزیزمان ارائه می‌دهیم. خدمات قالیشویی نیروی هوایی کل منطقه 13 تهران را پوشش می‌دهد و همه روزه در تلاش است تا رضایت مشتریان را جلب کند.

4 پاسخ

  1. درود بر شما
    خواستم ازشما بابت ارائه خدوات خوب قالیشویی سی متری نیروهوایی که بنده دادید تشکر کنم. امسال خانمم دیگه واقعا رضایت کامل از کیفیت و حسن کار سیاوش رو داره. ممنونم ازشما.

  2. ما دنبال قالیشویی جمالی نیروی هوایی بودیم که دیدیم قالیشویی نیرو هوایی سایت سیاوش کارپت این خدمات رو در این محدوده میده. به موقع اومدید و جمع آوری کردید و به موقع اون تایمی که گفته بودید تحویل دادید. خیلی ممنونم از تون. خداقوت واقعا شب عیدی کلی کمک خانواده ها هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به قالیشویی در نیروهوایی دارید؟

با شماره زیر تماس بگیرید و بهترین خدمات قالیشویی در محدوده نیروی هوایی را دریافت کنید.