قالیشویی در قلهک تهران

اگر ساکن منطقه ۳ تهران هستید؛ می‌توانید شستشوی فرش‌های منزل یا دفتر کاری خود را به قالیشویی در قلهک بسپارید. خانه‌های حیاط‌دار قدیمی محل مناسبی برای شستشوی فرش‌های ساکنین بود. با گسترش آپارتمان نشینی، دیگر فضایی برای شستشوی فرش در خانه وجود ندارد و باید از خدمات قالیشویی‌ها استفاده کنید. کارخانه قالیشویی سیاوش در لیست بهترین قالیشویی در قلهک قرار می‌گیرد و با کادری مجرب و حرفه‌ای، شستشوی قالی، موکت و گلیم‌ها را به با کیفیت ترین شکل را ارائه می‌کند.

روش شستشوی قالیشویی در قلهک به چه صورت است؟

نکته‌ی خیلی مهم در مورد خدمات قالیشوییها، تحویل گرفتن فرش‌ها توسط کارکنان قالیشویی درب منزل شما است. بنابراین اگر ساکن منطقه‌ی تجریش هستید، نیازی نیست که به دنبال قالیشویی در تجریش بگردید و می‌توانید از خدمات مناطق مجاور مثل قلهک هم استفاده کنید.

قالیشویی در قلهک

مرحله‌ی اول پس از دریافت فرش‌ها، غبارزدایی آنها است. خارج کردن گرد و غبار از درون فرش‌ها، باعث از بین رفتن میکروب‌های تجمیع شده در فرش می‌شود. بعد از این مرحله فرآیند شستشوی فرش آغاز می‌شود. انتخاب نوع شستشو به جنس فرش و سفارش صاحب آن بستگی دارد. برای مثال برخی ترجیح می‌دهند که فرش آنها با اعلاشویی شسته شود.

شستن فرش در 2 مرحله با شامپوی مخصوص و آب 40 درجه اعلاشویی گفته می‌شود. برای نرم‌ شدن فرش‌ها از نرم کننده استفاده می‌کنند و بعد از خشک شدن و برای رفع چروکی فرش اتو می‌شود.

انتخاب شوینده‌ی مناسب عاملی مهم در تمیز شدن فرشها است. آخرین مرحله‌ی شستشو، خشک کردن و اتو کشیدن است و بعد از آن، فرش شما درب منزل تحویل داده خواهد شد. دستگاه‌های مدرن و تمام اتوماتیک قالیشویی در قلهک، از وارد شدن آسیب‌هایی مثل شستن، چروک شدن یا تغییر رنگ فرش جلوگیری می‌کنند.
پس از اتمام شستشو، ایرادات فرش توسط ناظر کیفی بررسی می‌شود و به صاحب آن اطلاع داده می‌شود تا در صورت رضایت او، ترمیم و رفع عیب صورت بگیرد. سپس فرش‌ها در قسمت بسته‌بندی، لوله می‌شوند و در زمان تعیین شده و با هماهنگی قبلی به مشتری تحویل داده می‌شود.

بهترین قالیشویی در قلهک چه ویژگی‌هایی دارد؟

فاکتورهای زیادی از ویژگی های بهترین قالیشویی در قلهک است که روی کیفیت شستشوی قالیها تاثیرگذارند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین عواملی که ممکن است، علاوه بر قلهک حتی مناطق نزدیک آن مانند قالیشویی در پاسداران را از بقیه قالیشویی‌ها متمایز کند اشاره میکنیم.

خوش قول بودن و تحویل به موقع

بهترین قالیشویی در قلهک تهران، اهمیت زیادی برای زمان مشتری قائل است. در روزهای آخر سال و خانه‌تکانی که پیک کاری محسوب می‌شود، تحویل به موقع فرش‌ها اهمیت زیادی دارد. برای مثال تصور کنید که مهمانانی به منزل خود دعوت کرده‌اید و به خاطر زمان بندی اشتباه قالیشویی، منزل شما بدون فرش باقی بماند.

کارخانه قالیشویی سیاوش، شعبه‌های زیادی در سراسر تهران دارد. گستردگی شعب این قالیشویی باعث سرعت بخشیدن در ارائه‌ی خدمات می‌شود و در کمترین زمان ممکن، شستشوی فرش شما انجام می‌شود.

ارتباط با قالیشویی, شماره تماس قالیشویی

آسیب وارد نکردن به فرش‌ها

شستن فرش نباید باعث آسیب وارد کردن به فرش و از بین رفتن آن شود. استفاده از فناوری‌های جدید و انتخاب روش شستشوی مناسب نسبت به نوع فرش، باعث پیشگیری از وارد شدن آسیب‌های احتمالی به فرش خواهد شد. فرش‌هایی که در بافت خود گره دارند باید با احتیاط شسته شوند و استفاده از مواد شوینده‌ی نامناسب باعث قاطی شدن رنگ فرشهای دستبافت می‌شود.

کادر آموزش دیده و با تجربه قالیشویی قلهک

کارکنان قالیشویی یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر شستشوی فرش‌ها محسوب می‌شود. ممکن است یک قالیشویی در محله الهیه تهران یا قلهک شهرت زیادی پیدا کرده و محبوبیت و مقبولیت خاصی در بین ساکنین منطقه الهیه داشته باشد. یکی از عوامل مشهور شدن قالیشویی قلهک به خاطر کادر آموزش دیده، مجرب و با تجربه‌ی آن است.

تعرفه قالیشویی در قلهک چگونه محاسبه می‌شود؟

اتحادیه قالیشویی به صورت سالانه، قیمت جدیدی برای قالیشویی‌ها ارائه می‌کند. این قیمت‌ها بر اساس جنس فرش متغیر هستند. تعرفه قالیشویی برای شستشوی فرش دستبافت و ماشینی با یکدیگر متفاوت است و معمولا نرخ تعیین شده برای فرش‌های دستبافت به خاطر حساس بودن و نوع الیاف کمی بیشتر است. برای تعیین قیمت برخی فرش‌ها، بازدید کارشناس نیاز است. ابعاد فرش هم در قیمت نهایی آن تاثیر گذار خواهد بود.

آشنایی با محله قلهک تهران

محله قلهک در منطقه 3 شهرداری تهران قرار دارد. موقعیت جغرافیایی این منطقه از شرق به محله دروس و از غرب به رودخانه قلهک منتهی می‌شود. شمال قلهک باغ سفارت بریتانیا و جنوب آن خیابان ظفر قرار گرفته است. کلمه‌ی قلهک به معنای قله کوچک است و قبل از آن، به نام کوچه سجاد معروف بود.

منطقه قلهک در بالاشهر تهران قرار دارد و جزو شمیرانات محسوب می‌شود. از قدیمی‌ترین خیابان‌های قلهک می‌توان به مشکانی، هدایت، فکوریان و وارسته اشاره کرد. این منطقه در دو سمت جاده قدیم تهران-شمیران قرار دارد.

تلفنخانه قلهک، حمام قلهک و مسجد اعظم قلهک از اماکن قدیمی و شناخته‌ شده‌ی این منطقه است. در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی مراسم بیرون آوردن نخل در قدیمی ترین مسجد آن برگزار می‌شود. همچنین حمام قلهک هم تا چندین سال پیش به نام حمام حافظ شناخته می‌شد در این منطقه است که در حال حاظر تعطیل می‌باشد. قدمت این حمام به 100 سال پیش برمی‌گردد اما تاریخ دقیقی برای احداث آن اعلام نشده است.

در زمان‌های قدیم‌‌، قنات‌های زیادی در این منطقه وجود داشته که برخی از آنها هنوز هم جاری هستند. آب این قنات‌ها توسط کوره‌های تشکیل شده از سوزاندن برگ‌ها گرم می‌شده و برای استفاده‌ی اهالی به گرمخانه منتقل می‌شد. بعد از چند سال که استفاده از لوله‌کشی و آب مرسوم تر شد، کاربرد این کوره‌ها از بین رفت.

نحوه دسترسی به بهترین قالیشویی در محدوده قلهک تهران

همانطور که در بالاتر اشاره کردیم، فرآیند حمل و نقل فرش‌های شما از درب منزل انجام می‌شود و نیازی به مراجعه‌ی حضوری وجود ندارد. اما برای اطمینان از قالیشویی و مشاهده‌ی روند کار آنها می‌توانید به صورت حضوری از کارخانه‌ی قالیشویی سیاوش بازدید کنید. از روش‌های مختلفی می‌توان به محله‌ی قلهک دسترسی پیدا کرد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

دسترسی به منطقه قلهک با ماشین شخصی: مسیرهای منتهی به خیابان قلهک شامل بزرگراه صدر، بزرگراه مدرس و خیابان شریعتی می‌باشد. به دلیل قدیمی بودن بافت این منطقه، ممکن است با کوچه‌های تنگی مواجه شوید که پارک کردن خودرو در آن مشکل باشد. بنابراین پیشنهاد می‌شود از پارکینگ‌های عمومی در این منطقه استفاده کنید.

دسترسی با مترو: خط 1 متروی تهران و ایستگاه قلهک مسیر شما برای رسیدن به این منطقه به وسیله حمل و نقل عمومی خواهد بود

دسترسی با اتوبوس: خطوط اتوبوسرانی اطراف خیابان دولت و خیابان شریعتی، از محله‌ی قلهک عبور می‌کند و در آنجا ایستگاه توقف دارد. اگر از طرفداران اتوبوس‌های تندرو یا BRT هستید و قصد دارید از محله قلهک عبور کنید، از خط 6 این اتوبوس‌ها استفاده کنید.

دسترسی با تاکسی: برای استفاده از تاکسی‌ها، باید بسته به مبدا مورد نظر خود از تاکسی‌های گذری استفاده کنید. در خیابان شریعتی و خیابان دولت برای منطقه قلهک تاکسی وجود دارد. تاکسی‌های اینترنتی مثل اسنپ و تپسی هم می‌تواند گزینه‌ی دیگری برای دسترسی به این محله باشد.

قالیشویی محدوده قلهک, قالیشویی منطقه قلهک

سرویس‌های تحویل گرفتن فرش درب منزل

حال که با راه‌های دسترسی به محله قلهک آشنا شدید، باید بدانید که سرویس‌های قالیشویی سیاوش فرش‌ها را از مناطق مختلف جمع آوری می‌کند و پس از شستشو هم درب منزل شما، تحویل داده می‌شود. بنابراین فکر نکنید که فقط ساکنین منطقه 3 تهران می‌توانند از قالیشویی در قلهک استفاده کنند و ساکنان مناطق دیگر مثل هروی، باید به دنبال قالیشویی در هروی بگردند.

حتی در برخی موارد که نیاز به کارشناسی و بازدید فرش توسط متخصصان برای قیمت گذاری وجود داشته باشد، نباید به محل کارخانه قالیشویی مراجعه شود. قالیشویی سیاوش کارشناسان خود را به محل زندگی شما اعزام می‌کند و فرآیند قیمت گذاری در منزل شما و بدون نیاز به حمل و نقل یا جا‌به‌جایی انجام خواهد شد.

شما در تمام نقاط تهران می توانید از خدمات قالیشویی استفاده کنید و با کیفیت ترین خدمات را دریافت کنید تا تفاوت کیفیت را متوجه شوید. اگر نیاز به قالیشویی در نارمک هستید هم فقط کافی هست یک تماس با ما بگیرید.

4 پاسخ

  1. قیمت قالیشویی در قلهک رو مث تعرفه صنف دریافت کردید ممنونم و البته فرش های دستبافت رو با کیفیت عالی شستید و قیمت این مورد هم مناسب بود. مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به قالیشویی نزدیک قلهک دارید؟

با شماره زیر تماس بگیرید و بهترین خدمات را دریافت کنید.