بهترین قالیشویی در حکیمیه در تهران

شرکت‌های قالیشویی زیادی در شهر تهران فعالیت می‌کنند که ادعای استفاده از مواد شوینده مناسب و استاندارد دارند. خدمات قالیشویی به مواردی گفته می‌‎شود که علاوه بر خدمات شستشوی فرش در قالیشویی‌ها ارائه می‎شود. برای مثال رفوگری و رنگبری جزو این دسته از خدمات قرار می‎گیرد. تعداد زیاد قالیشویی در شهر تهران باعث می‌شود که نتوانیم به راحتی بهترین شرکت را در منطقه‌‌ای نزدیک به محل زندگی خود انتخاب کنیم. یکی از مواردی که در انتخاب بهترین قالیشویی اهمیت دارد، توجه به سابقه فعالیت آن در منطقه مدنظر است. با همه این توصیفات اگر به دنبال بهترین قالیشویی در منطقه حکیمیه هستید، این مطلب را دنبال کنید تا نکاتی درباره‌ی این موضوع یادآور شیم.

قالیشویی سیاوش در حکیمیه یکی از بهترین ها در کار خود میباشد.با پرسنلی کاملا مجرب و اموزش دیده با خدمات در کوتاه ترین زمان .اشنا به نحوه جمع اوری فرش و کاملا خوش برخورد.قالیشویی سیاوش در حکیمیه میتواند یکی از بهترین ها باشد  

قالیشویی در حکیمیه تهران, قالیشویی حکیمیه تهران, قالیشویی حکیمیه , قالیشویی در حکیمیه تهران سیاوش

همانطور که می‎دانید فرش و قالی از اصلی ترین ارکان چیدمان منزل و جزو کالاهای گران قیمت محسوب می‌شود. بنابراین شستشوی این وسیله را نمی‎توانیم به هرکسی بسپاریم. بنابراین در ادامه این مطلب به شما کمک می‎کنیم که یک قالیشویی خوب در منطقه حکیمیه، تهرانپارس یا شرق تهران پیدا کرده و با خیال راحت از خدمات آن استفاده کنید.

انتخاب بهترین قالیشویی در حکیمیه

شرکت‎های زیادی این ادعا را دارند که بهترین قالیشویی شرق تهران متعلق به آنهاست اما برای قضاوت کردن درباره‌ی این موضوع باید به فاکتورهای زیادی توجه کنید. برای مثال یک قالیشویی که دارای خدمات بدون نقص باشد، باید بتواند هر نوع فرشی را بشورد. بنابراین ادعای داشتن بهترین قالیشویی در حکیمیه مستلزم آن است که امکانات کافی برای شستشوی تمامی فرش‌های ماشینی و دستبافت وجود داشته باشد.

حتی برخی از افراد قصد دارند که فرش‎های فانتزی، گل ابریشم، تابلو فرش‌ها یا فرش‌‎های عتیقه یا قدیمی خود را جهت شستشو به یک قالیشویی بسپارند. بنابراین فقط امکانات شستشوی فرش نباید مدنظر باشد بلکه بهترین قالیشویی مناطق تهران از نظرم مردم مهم است. همچنین از دیگر خدمات یک قالیشویی کامل می‎توان به رفوگری و ترمیم فرش‎های آسیب دیده اشاره داشت. حتی ممکن است که فرش شما در اثر اتفاقات مختلف دچار رنگ بری شده باشد که در این موارد باید از خدمات یک قالیشویی معتبر کمک بگیرید. امروزه شستشوی مبلمان و موکت‌های معمولی و پرزدار هم توسط متخصصان آموزش دیده انجام می‎شود و دیگر نیاز نیست نگران خدمات خشکشویی برای مبل یا موکت منزل خود باشید.

تجربه و داشتن سابقه زیاد در شستشوی فرش‎ها از موارد تعیین کننده برای انتخاب یک قالیشویی قابل اطمینان می‎باشد. اگر می‎خواهید مطمئن شوید که قالیشویی دارای سابقه کافی برای شستشوی فرش هست یا خیر، کافی است نگاهی به خدمات قابل ارائه آن شرکت بیندازید. قالیشویی های با سابقه از مدرن ترین تجهیزات و تکنولوژی استفاده می‎کنند تا بتوانند مطابق تعهد داده شده به مشتری، فرش او را در زمان تعیین شده تحویل بدهند. استفاده از تجهیزات مدرن در شستن قالی باعث بالا رفتن سرعت کار، کاهش زمان شستشو، بالا رفتن کیفیت خدمات و جلوگیری از وارد شدن هرگونه آسیب به فرش خواهد شد.

بهترین قالیشویی حکیمیه به صورت همزمان دارای سابقه و تجربه‌ی بالا، استفاده از تکنولوژی و تجهیزات روز و دقت بالا در شستشو هست و به راحتی با بررسی این معیارها می‎توانید گزینه مناسب برای شستشوی لوازم منزل خود را انتخاب کنید.

عوامل تاثیرگذار بر تعهد یک قالیشویی خوب

فرض کنید که به دنبال متعهدترین قالیشویی در حکیمیه هستید اما نمی‎دانید که تحقیقات خود را از کجا آغاز کنید. برای شروع لازم است بدانید که قالیشویی ای که فرش شما را به موقع تحویل می‎دهد، لزوما یک قالیشویی متعهد محسوب نخواهد شد. انتخاب بهترین قالیشویی در حکیمیه به رعایت اصول مذهبی در شستشوی فرش‌ها، ارائه گارانتی برای اطمینان و خدمت رسانی مناسب، استفاده از مواد شوینده مناسب با نوع فرش، پاسخ دهی به موقع به مشتریان، مطلع بودن از مراحل شستشو و پاسخ دهی و دسترسی راحت در فضای مجازی بستگی دارد.

نکته ای که لازم است در یک قالیشویی خوب رعایت شود این است که نباید روش شستشوی همه‎ی قالی‎های ماشینی به صورت یکسان باشد. برای نمونه قالی‎هایی که از لحاظ رنگ، بافت و ویژگی با یکدیگر مشابه نیستند، باید با روش‎های جداگانه ای تمیز شوند. نباید نوعی خاص از مواد شوینده برای همه فرش‎ها ریخته شود.

بنابراین معتبرترین قالیشویی در تهرانپارس باید توانایی این را داشته باشد که تمامی خدمات را با بهترین کیفیت ممکن و گارانتی انجام دهد. امروزه به خاطر پیشرفت تکنولوژی و گسترش ارتباطات بهتر است که برای پاسخ دهی بهتر به مشتریان در فضای مجازی هم فعال باشیم تا نظرات و انتقادات مشتری را پذیرا باشیم و روز به روز پیشرفت حاصل شود.

قالیشویی در حکیمیه تهران, بهترین قالیشویی حکیمیه تهران

خدمات بهترین قالیشویی در حکیمیه

دستگاه‎های موجود در یک قالیشویی باید توانایی این را داشته باشد که یک فرش دستباف که دارای رنگ روشن یا تیره و یک فرش ماشینی دارای رنگ روشن یا تیره را بدون وارد شدن آسیب به آن بشوید. خدمات ریشه بافی یا ترمیم آن برای فرش‎های ایراد دار ضروری است. همچنین مبل شویی هم در قالیشویی‌های پیشرفته انجام می‎شود.

توجه داشته باشد که لازم نیست فرش خود را تا محل قالیشویی حمل کنید و خود آن شرکت از درب خانه تا محل شستشو به صورت لوله شده و اصولی، خدمات جابه‌جایی را انجام می‎دهد. کادر و نیروی انسانی نقش بسیار مهمی در کیفیت خدمات ارائه شده دارند و بهتر است افرادی مجرب و دارای تجربه استخدام شوند. انتخاب و به کار گرفتن مواد شوینده استاندارد هم عاملی تعیین کننده برای تمیزی فرش خواهد بود.

ویژگی‌های بهترین قالیشویی در حکیمیه

بدون شک اولین ویژگی یک قالیشویی خوب در حکیمیه، شستشوی عالی و بدون نقص آن خواهد بود. اما رعایت این ویژگی مستلزم رعایت عواملی است که قصد داریم در ادامه به هریک از آنها اشاره ای مختصر داشته باشیم تا به شما همراهان عزیز در انتخاب بهترین قالیشویی در حکیمیه کمک کنیم.

متخصص بودن در شستشوی حرفه ای

یکی از عوامل تعیین کننده برای انتخاب یک قالیشویی خوب، توانایی شستشوی مجزا برای هریک از انواع فرش ابریشمی، ماشینی، شستشوی فرش دستبافت و تابلوفرش ها خواهد بود. هر قالی باید با روشی متناسب با جنس و الیاف خود شسته شود و انتخاب روش یکسان برای تمام قالی ها باعث وارد شدن آسیب به آن خواهد شد. مسلما نمی‎توان همه فرش‎ها را به صورت یکجا و همزمان باهم شست. مثلا فرش ماشینی متناسب با نوع بافت، رنگ الیاف‎ها و بقیه خصوصیات مربوط به آن با مواد شوینده و دستگاه‎های مرتبط شسته خواهد شد.

رعایت این اصول در فرآیند شستشو سبب می‎شود که فرشی تمیز با بالاترین کیفیت به مشتری تحویل داده شود و رضایت او جلب خواهد شد.

استفاده از کادر باتجربه و آموزش دیده

وظیفه نیروی انسانی در قالیشویی هماهنگی قسمت‎های مختلف و جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکل در حین شستشو می‌باشد. متعهدترین قالیشویی در حکیمیه به شرکتی گفته می‎شود که افرادی مجرب را برای بالا بردن کیفیت خدمات خود استخدام کرده است.پرسنل متخصص قالیشویی ها فرش‎ها را با رعایت اصول می‎شویند و بعد از اتمام فرآیند اتوکشی، به صورت لوله شده و با کاور به منزل شما برمی‎گردانند.

قیمت قالیشویی در حکیمیه تهران, قیمت قالی شویی حکیمیه تهران, قالیشویی خوب در حکیمیه

قیمت قالیشویی در حکیمیه تهران مناسب و معقول

یکی از مواردی که در انتخاب ما برای یک قالیشویی خوب تاثیر دارد، فاکتور هزینه و قیمت تمام شده برای شستشو خواهد بود. همه‌ی افراد ترجیح می‎دهند که در عین ارائه‌ی خدمات مناسب، قیمت قالیشویی معقولی هم بپردازند و زیربار هزینه های سنگین نروند. به یاد داشته باشید که یک قالیشویی معتبر با بالا بردن قیمت خود به صورت غیرمنطقی، باعث تخریب سابقه خود نمی‎شود. بنابراین لزومی ندارد که یک قالیشویی خوب دارای خدماتی گران باشد.

آشنایی با منطقه حکیمیه تهران

در این مطلب قصد داریم که ویژگی بهترین قالیشویی‌ در منطقه حکیمیه را بررسی کنیم. استان تهران دارای مناطق زیاد و یکی از شهرهای پرجمعیت ایران می‌باشد. امکان ندارد که در تهران زندگی کرده باشید و اسم حکیمیه و تهرانپارس به گوشتان نخورده باشد. این دو محله از مناطق خوب تهران محسوب می‎شوند، بنابراین ساکنان این منطقه ارزش زیادی برای فرش‎های خود قائل هستند و به دنبال بهترین و قابل اعتمادترین شرکت خدمات قالیشویی با قیمت مناسب خواهند بود.

منطقه حکیمیه تهران, قالی شویی منطقه حکیمیه تهران, قالیشویی منطقه حکیمیه

قالیشویی سیاوش در حکیمیه چه خدماتی ارائه میدهد؟

در زیر برخی از خدماتی که قالیشویی سیاوش را از سایر رقبا مجزا میکند را به شما معرفی میکنیم:
  • شستشوی انواع فرش ماشینی و دستبافت (انواع جاجیم . گبه . گلیم . و سوزن دوزی)
  • شستشو انواع موکت و کفپوش های پالاز
  • شستشو انواع تابلو فرش های نفیس و اعلا
  • شستشو مبلمان و موکت در محل 
  • شستشو پشتی و تشک

قالیشویی سیاوش با بیش از 25 سال سابقه در شستشو فرش بهترین خدمات را به شما ارائه میده.کادر کارخانه کاملا اموزش دیده و آشنا به تمامی نکات برای شستشو و اسیب ندیدن فرش شما هستند

قالیشویی خوب در حکیمیه: خدمات شستشو انواع فرش ها 

قالیشویی خوب در حکیمیه تهران خدماتی چون شستشو  فرش های ماشینی با تراکم مانند :1200-700-500-350 و با تراکم های مختلف دیگر ارائه میدهد. همچنین  انواع شستشوی فرش ماشینی(فانتزی، ترک، گل برجسته، چرم و …) بعلاوه شستشو تمامی انواع تابلو فرش های ماشینی و دستبافت نفیس بصورت کاملا تخصصی با ضمات 100% در کارخانه قالی شویی سیاوش انجام میشود.

خدمات شستشو انواع فرش های دستباف

فرش های دستبافت شامل بافت های کاملا مختلف با الیاف کاملا مختلف هستند مانند:کرک.پشم.ابریشم و …

اول از هر چیز فرش دستبافت چون دارای الیاف طبیعی هست شما با راه رفتن روی فرش الیاف اون رو خرد میکنید (در طی طولانی مدت و بر اثر وزن شما) اگر دقت کرده باشید فرش دست بافت همیشه خاک دارد این ها همان الیاف خرد شده هستند

فرش های دست بافت دارای رنگ کاملا طبیعی هستند و برخورد کوچک ترین قطره اب باعث رنگ دادگی یا تداخل  رنگ انها میشود 

ما قبل از شستشو فرش را کاملا خاک گیری کرده و از ثبات کننده رنگ استفاده میکنیم 

انجام کلیه خدمات شستشو فرش های دستبافت اعلا شامل : قم.تبریز.گل ابریشم.چله ابریشم و … به صورت کاملا تخصصی انجام میشود

شستشو انواع موکت و کفپوش های پلاز

موکت ها عموما به دو دسته پالاز و معمولی(به اصطلاح کبریتی)تقسیم میشوند.عموما موکت های معمولی دارای خاک میباشند و بعد از شستشو حتما باید جارو شود.

موکت های معمولی بافت ندارند و شستشو انها باید باظرافت انجام شود اما موکت های پلاز(موکت هایی که دارای بافت هستند) شستشو انها مثل فرش میباشد و دارای طول عمر بیشتری نسبت به موکت های معمولی دارند

شستشو انواع تابلو های ماشینی و دستبافت اعلا

تابلو فرش ها درون قاب هستند و تیم حرفه ای ما برای شستشو فرش را از قاب برای شما جدا کرده و پس از شستشو مجددا برای شما نصب میکنند.

شستشو مبل 

شستشو مبل با دستگاه های اصولی و به روز و شامپو خارجی بدون هیچگونه اسیبی به پارچه و بدنه مبل شما بصورت 100% تضمینی انجام میشود

همچنین شما میتوانید از خدمات شستشو موکت در محل (مخصوص موکت های چسبیده به زمین)استفاده کنید و شستشو تشک تخت و پشتی در محل نیز بهرمند شوید 

روفوکاری و بازسازی فرش

خدمات روفوکاری فرش شامل تعویض ریشه . تعویض شیراز . چرم دوزی . روفئو کردن فرش های پاره . ترمیم بافت و ….

 باسازی و مرمت فرش های دستی تخصصی و نیاز به تجربه بالایی دارد و صفر تا صد بازسازی فرش دستی توسط تیمی مجرب با ضمات 100% انجام میشود. شستشو و مرمت فرش خود را به قالیشویی سیاوش بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به قالیشویی در حکیمیه دارید؟

با شماره زیر تماس بگیرید و بهترین خدمات را دریافت کنید.