خدمات شستشوی فرش دستبافت در تهران

با توجه به اینکه شستشوی فرش دستبافت نیاز به دقت بسیار دارد و یکی از الزامات نظافت منزل و نگهداری فرش دستبافت رعایت نکات بسیاری می باشد. تمام خانواده های ایرانی به فرش دستبافت علاقه بسیاری دارند و میدانند که حداقل یک بار در سال بایستی فرش های دستبافت خود را به قالیشویی بدهند تا این کار را به درستی انجام دهد.

همه قالیشویی ها نمیدانند که نحوه شستشوی فرش دستباف به چه صورت است پس با ما تا انتخاب بهترین قالیشویی فرش دستبافت همراه باشید. در انتخاب قالیشویی نباید فقط به قیمت و نزدیکی قالیشویی توجه کرد بلکه باید به استفاده از مواد شوینده خوب، شستشوی درست فرش، وقت شناسی در قالیشویی و … توجه نمایید. برای دریافت سریعتر خدمات شستشوی فرش دستباف روی عکس زیر کلیک کنید.

شستشوی فرش دستبافت, شستشو فرش دستباف, خدمات قالیشویی فرش دستباف سیاوش, خدمات شستشو فرش دستباف

شستشو فرش دستباف باید هر چند ماه یکبار باشد؟

برای شستشوی فرش دستباف و هر نوع فرش دیگری باید ابتدا فرش به اندازه شستن کثیف شده باشد، بی‌مورد فرش یا قالی منزل خود را زود به زود نشویید چون بافت و استحکام فرش از بین می‌رود؛ به ظور معمولی و برای شستن فرش دستباف هر 18 ماه زمان مناسبی برای شستشو قالی است. اما همین شستشو بستگی به مکانی که فرش پهن شده و تعداد رفت و آمدها دارد. اگر فرش در مکانی پهن شده باشد که رفت و آمد کم باشد قطعا فرش کمتر کثیف شده و گرد و غبار روی آن را با جاروبرقی می‌شود تمیز کرد و نیازی به شستشو فرش‌ها نیست. اما اگر اطلاعاتی درباره شستشو فرش‌های دستباف ندارید بهتر است از یک قالیشویی حرفه‌ای کمک بگیرید که پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات قالیشویی سیاوش است.

اصول شستن فرش دستباف

رفت و آمد زیاد و تمیز نکردن، نشستن فرش و غبارروبی نکردن آن به مرور زمان باعث می‌شود، سطح فرش منزل خود را کدر و چرک ببینید به خاطر انجام ندادن موارد فوق و نگهداری نکردن اصولی آن؛ این گرد و غبار به مرور زمان به داخل تار و پود فرش نفوذ کرده واگر به موقع برای شستشو آن اقدام نکنید از طول عمر فرش و زیبایی و جذابیت آن می‌کاهد. برای شستشوی فرش دستباف باید از مواد شوینده ضعیف استفاده کنید و به صورت تخصصی آن را بشویید.

خدمات شستشوی انواع فرش دستبافت در قالی شویی سیاوش

ما چه فرش هایی را میشوییم و کار قالیشویی چه نوع فرش دستبافتهایی را انجام می دهیم:

الف : شستشوی انواع فرش دستبافت کرک مانند کاشان و اردکان.

ب : شستشوی انواع دستبافت گل ابریشم مانند تبریز و ناِیین و اصفهان وغیره

ج : شستشوی انواع فرش دستبافت چله ابریشم مانند قم تبریز و کاشمر و غیره

د : شستشویی انواع فرش دستبافت جاجیم و گلیم و گبه و غیره

اگر برای مناسب های خاص مثل عید نوروز یا بعد از چند ماه بطور همزمان برای فرش و مبل نیاز به خدمات شستشو داشتید؛ بهتر است قالیشویی مدنظر شستشوی تخصصی فرش و مبل را باهم انجام دهد. 

شستشو فرش دستبافت, خدمات شستشو فرش دستباف در تهران, شستشوی فرش دستباف

ما چند فرش دستبافت داریم که به خاطر اینکه قالیشویی سیاوش با دقت و کیفیتی که در شستشو به خرج میده، هر ساله این فرش ها رو با اطمینان به این قالیشویی میدیم تا زحمت شستشو را بکشند.

فاطمه احمدی – مشتری قالیشویی

مزایای قالیشویی فرش دستبافت در قالیشویی سیاوش

  • شستشوی سریع و تحویل های سریع و به موقع فرش و موکت ها
  • انجام خدمات قالیشویی با بهترین مواد شوینده و شستشو به بهترین و تمیزترین وجه
  • در هنگام شستشو هیچ گونه آسیبی به فرش ها نخواهد رسید
  • آبگیری و خشک شدن فرش ها با مدرن ترین وسایل
  • عدم تاثیر شرایط آب وهوا در زمان تحویل و تعهد به زمان
  • تضمین بهترین شستشو با کارشناسی اولیه فرش دستباف

شستشوی فرش دستبافت کار هر قالیشویی نیست و حتی نحوه شستشو و استفاده از مواد شوینده را به درستی نمیدانند. قالیشویی سیاوش با سابقه طولانی که در شستشو فرش دستباقت و قالیشویی فرش ماشینی دارد، میتواند شما را در این امر راهنمایی و کمک کند.

بایدها و نبایدهای شستشو فرش دستباف, مزایای قالیشویی فرش دستبافت در قالیشویی سیاوش

بایدها و نبایدهای شستشو فرش دستباف

اگر شما هم در شستشوی فرش ماشینی و دستباف تخصص و تجربه خوبی ندارید و نمیدانید چگونه باید لکه‌ها و کثیفی فرش را پله پله از بین ببرید بهتر است فرش را به یک قالیشویی متخصص بسپارید، در ادامه نکاتی از بایدها و نبایدهای شستشو فرش دستباف می‌گوییم:

  1. قبل از شستن فرش حتماً رنگ فرش را تست کنید.
  2. برای شستشوی فرش دستباف از مواد شوینده ضعیف و یا طبیعی استفاده کنید.
  3. در صورتی که هیچ آشنایی با شستشوی فرش دستباف ندارید، حتماً از خدمات قالی‌شویی کمک بگیرید.
  4. قبول کنید شستشوی فرش دستباف با شستشوی فرش‌های دیگر متفاوت است و نیاز به دقت و توجه بیشتری دارد.
  5. بعد از شستن فرش دستباف حتماً آن را به خوبی خشک کنید.
  6. حداقل هر 12 و یا 18 ماه یک بار اقدام به تمیز کردن و شستشوی فرش دستباف کنید.

مزایای قالیشویی فرش دستباف, مرتب نمودن خواب فرش دستبافت

مرتب نمودن خواب فرش دستباف

بعد از شستشوی فرش دستباف برای اینک تمام طرح‌های فرش شما بصورت زیبا جلوه کند، بهتر است با یک برس نسبتا نرم و یا جارو چوبی فرش را به سمت خواب آن جارو و یا برس بکشید تا فرش در حالت خشک شده زیباتر و شکیل‌تر جلوه کند. بهتر است از کشیدن جارو برقی خودداری کنید، زیرا جاروبرقی در حالت رفت و برگشت خواب فرش را بهم می‌ریزد و از زیبایی چشم نواز آن می‌کاهد.

اگر حتی فرش های دستبافت شما نیاز به ترمیم و رفوگری نیز داشته باشند، قالیشویی سیاوش به درستی و با دقت بالا این کار را انجام می دهد. تعرفه های قالیشویی سیاوش بسیار مناسب شما مشتریان عزیز می باشد، پس فقط کافی است با ما تماس بگیرید و ما به سرعت در محل حاضر می شویم و مطمئن باشد که فرش های دستبافت شما به بهترین شکل شستشو می شوند.

خیلی از شما عزیزان برای صرفه جویی در هزینه‌ها ترجیح می‌دهید قالی دستباف یا ماشینی خود را در منزل بشویید ولی به دلیل نداشتن تجربه کافی و یا ندانستن نکات مهم درباره شستشو انواع قالی به خصوص فرش دستباف، در هنگام شستشو، آبکشی و یا خشک کردن به فرش خسارات جبران ناپذیری وارد می‌کنید.

ما برای جلوگیری از این خسارات و صرفه جویی در زمان و سلامت شما پیشنهاد می‌کنیم برای شستشوی تخصصی و کامل انواع فرش ماشینی، دستباف، تابلو فرش، موکت و یا خشکشویی مبل می‌توانید با خیالی آسوده آن‌ها را به کارخانه قالیشویی سیاوش بسپارید و در زمان تعیین شده تمیزتر از روز اول تحویل بگیرید.