بهترین قالیشویی در تهرانپارس

بجز تهرانپارس غربی و شرقی، محله های نزدیک تهرانپارس میتوانند از خدمات قالیشویی در نارمک سیاوش استفاده کنند. دیگر محله های اطراف تهرانپارس: لویزان، حکیمیه، نارمک، شهرک امید، قنات کوثر، مجیدیه است. تهران پاریس نام ابتدایی تهرانپارس است که فرانسویان اولین بار این محله را ساختند. بعد از انقلاب آمریکاییان به عنوان دومین ملیت این محله را ترک کردند. بنظر شما تفاوت قالیشویی ها در کل شهر تهران در چیست؟ بله کیفیت حرف اول را میزند. در مرحله دوم کمیت و دسترسی و مناطق است. کیفیت عالی و ارائه خدمات خوب قالیشویی در تهرانپارس و قیمت مناسب افراد این منطقه را ترغیب به دریافت خدمت میکند.

شماره تلفن قالیشویی در تهرانپارس

شماره قالیشویی تهرانپارس قالیشویی سیاوش با خط ویژه در سراسر تهران، فقط کافیست برای تماس فوری شماره پایین را لمس کنید.

77381212

بهترین قالیشویی تهرانپارس غربی و شرقی

قالیشویی معتبر در منطقه 4 و 8 تهران، در واقع قالیشویی در تهرانپارس شرقی و غربی را به آسانی پیدا کنید. کافیست با قالیشویی سیاوش تماس بگیرید در اسرع وقت خدمات شستشوی فرش، انواع قالی و موکت را دریافت خواهید کرد.

استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد شوینده در عمر مفید فرش شما موثر است. بنابراین انتخاب قالیشویی معتبر و مجرب در کلان شهر تهران دشوار است. قالیشویی سیاوش در تهرانپارس غربی آماده ارائه خدمات بصورت فول تایم حتی در تعطیلات می باشد.

قالیشویی در تهرانپارس شرقی, قالیشویی تهرانپارس, بهترین قالیشویی در تهرانپارس

قالیشویی در تهرانپارس شرقی: نحوه شستشوی فرش‌ها

قالیشویی تهرانپارس شرقی به مهمترین بخش شستشو میپردازد. استفاده از مواد شوینده مناسب برای هر نوع فرش و نحوه خشک یا اتو کردن فرش‌ها بخشی است که در صورت عدم توجه یا استفاده از مواد شوینده نامرغوب ممکن است خسارات زیادی به مشتری وارد کند.

یکی از وجوه تمایز مجموعه قالیشویی‌ها در تهرانپارس با سایر کارگاه های قالیشویی انجام کارشناسی قبل از انجام فرایند شستشو است. متخصصان ما با تشخیص نوع تار و پود و میزان استحکام فرش ها قبل از هر چیز، به نوع فرآیند شستشو و مواد شوینده مصرفی و حتی نحوه خشک کردن فرش‌ها رسیدگی کرده و فرآیند شستشوی فرش های ارزشمند شما را به بهترین نحو ممکن کمک میکنند. شستشوی فرش‌ها بصورت دستی-سنتی و یا با ماشین های شستشوی مخصوص انجام میشود.

انتخاب قالیشویی در تهرانپارس می‌تواند برای ساکنین این منطقه کمی چالش‌برانگیز باشد. چراکه مجموعه‌های زیادی در این زمینه به فعالیت مشغول هستند. درصورتی‌که فرش شما با استفاده از مواد شوینده نامرغوب شسته شود، قطعا کیفیت، شفافیت و جلای خود را از دست می‌دهد.

قالیشویی در تهرانپارس, بهترین قالیشویی در منطقه تهرانپارس, قالیشویی در محدوده تهرانپارس

خدمات قالیشویی در منطقه تهرانپارس

خدمات ارائه شده در بهترین قالیشویی تهرانپارس، دارای مجوز و زیر نظر اتحادیه قالیشویان تهران می‌باشد. تمامی قیمت های ارائه خدمت در این قالیشویی به قیمت مصوب اتحادیه و حتی در مواقعی از سال دارای تخفیف نیز می‌باشند. بهتر است در ایام نزدیک به سال نو سفارشات خود را به دلیل حجم کاری زیاد، به روزهای آخر موکول نکنید.

خدمات قالیشویی در تهرانپارس جشنواره دارای تضمین سالم بودن فرش های تحویلی هنگام بازگشت است و تمام فرش ها اعم از قالی، قالیچه و تابلو فرش‌ها جهت آسیب نرسیدن به آنها، با کاور مخصوص به صاحب خود باز گردانده می‌شوند. چنانچه از میزان تمیزی و شستشوی قالی های خود راضی نبودید میتوانید با امور مشتریان قالیشویی ها تماس گرفته و شکایات خود را اعلام کنید.

مجموعه قالیشویی در تهرانپارس سیاوش در تهران از پشتیبانی 24 ساعته آنلاین برخوردار است و مشتریان میتوانند هر زمان از شبانه روز سوالات، انتقادات و پیشنهادات خود را به کارشناسان مربوط به پشتیبانی اعلام و به منتخب بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم کمک کنند. تیم ما نیز در کوتاه‌ترین زمان به پاسخگویی نسب به مشریان گرانقدر آماده خدمت رسانی است.

قالیشویی تهرانپارس تهران, شماره قالیشویی تهرانپارس, قالیشویی خوب تهرانپارس

از جمله خدمات بهترین قالیشویی در منطقه تهرانپارس:

  • شستشوی فرش ماشینی
  • شستشوی فرش دستبافت
  • شستشوی موکت
  • شستشو پشتی
  • خشکشویی مبل
  • ترمیم و رفو فرش

     

قالیشویی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

شما می‌توانید از جهات مختلف یک قالیشویی در تهرانپارس را بررسی کنید تا تصمیم‌گیری برایتان آسا‌ن‌تر شود. یکی از این راه‌کارها، انتخاب بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم است. همچنین توجه به برخی ویژگی‌ها و تجهیزات که در ادامه بیان می‌کنیم به شما در این مسیر کمک می‌کند.
• قالیشویی باید از تجهیزات پیشرفته و کاملا به‌روز استفاده کند تا آسیبی به فرش نرسد.
• قالیشویی باید از کارشناسانی کمک بگیرد که تخصص کافی در شناسایی الیاف و رنگ فرش دارند تا بتوانند بهترین مواد شوینده را برای فرش مورد نظر استفاده کنند.
• استفاده از مقدار مناسبی از مواد شیمیایی، با توجه به میزان آلودگی فرش
• قالیشویی در تهرانپارس باید با تجهیزات خود بتواند تمام فرش‌های دست‌بافت، ماشینی و ابریشمی را بشوید تا نیاز افراد مختلف برطرف شود.
• ارائه فاکتور رسمی برای دریافت فرش‌ها پس از شست‌وشو که نشان از اعتبار آنها بدهد.

چرا انتخاب بهترین قالیشویی اهمیت دارد؟

فرش از کالاهایی محسوب می‌شود که مدام در معرض آلودگی و کثیفی است. این محصول همچنین در سال‌های اخیر با رشد قیمت همراه بوده و دیگر نمی‌توان به‌راحتی آن را تعویض کرد. پس افراد باید در نگهداری و حفظ آن تلاش کنند.

شست‌وشوی فرش در مرکزی معتبر و کاملا مجهز، ضمن اینکه آلودگی‌های سطحی را پاک می‌کند و زیبایی فرش را بیش از پیش نشان می‌دهد؛ باعث حفظ کیفیت و طول عمر بالای آن نیز خواهد شد.

به همین دلیل در هر منطقه از تهران که هستید؛ باید معتبرترین قالیشویی را انتخاب کنید، برای مثال؛ ساکنین شرق تهران باید به‌دنبال بهترین قالیشویی در نارمک باشند. این موضوع در کاهش هزینه‌های ایاب‌وذهاب نیز تاثیرگذار است.

چرا قالیشویی عالی در منطقه تهرانپارس؟

فرش را میتوان از زیباترین وسایل منزل دانست. بیشترین رفت و آمد ها بر روی آن است و البته حضوری ثابت در مهمانی ها و زندگی ما ایرانی ها دارد. جلوه زیبا و تمیزی آن برای ما بااهمیت است. برای انتخاب قالیشویی عالی در منطقه تهرانپارس، ما قالیشوی سیاوش رو معرفی میکنیم با:

  • مسئولیت پذیری بالا
  • کیفیت خدمات قالیشویی با افراد حرفه ای
  • تسریع در ارائه خدمات و پاسخ به مشتریان عزیز
  • استفاده از شوینده های باکیفیت
  • فرآیند شستشوی عالی فرش

تهرانپارس یکی از مناطق زیبا و پرجمعیت تهران می باشد، اگر در این منطقه هستید و قالیشویی تهرانپارس نیاز دارید میتوانید به مطمئن ترین قالیشویی در منطقه کارهای خود را بسپارید. برای ارتباط با قالیشویی سیاوش siavashcarpet.com با شماره 77381212 تماس حاصل کنید.

درخواست قالیشویی در محدوده تهرانپارس، کافیست با قلیشویی سیاوش تماس بگیرید. واتساپ قالیشویی سیاوش +راه های ارتباطی:

77381212  

بهترین قالیشویی در تهرانپارس را ساکنین این محله در تهران میتوانند انتخاب کنند. قالیشویی سیاوش با کیفیت عالی خدمات در خدمت شماست

8 پاسخ

  1. دنبال قالیشویی تهرانپارس نزدیک من باشه میگردم. انشاالله که شما نزدیک هستید و زمان مورد نظر برای دریافت و تحویل فرش ها میرسید و به موقع. خوش قولی بجز کیفیت شستشو خیلی برام مهمه. حقیقتا کیفیت شستشوی شمارو دوستم خانم تهرانی تعریف کردند و مطمئنم ولی خب زمان برام خیلی مهمه.

    1. درود برشما
      مفتخریم که مشتریان عزیز همواره رضایت دارند وهمیشه تمام تلاشمون بر ارائه با کیفیت خدمات است به بهترین شکل. تایم های آخر سال همیشه پیشنهاد ما این هست که از ماه بهمن اقدام به درخواست قالیشویی کنن و در ازیاد کار و شلوغی قالیشویی ها یعنی ماه اسفند نیاز به صبوری است اما ما راه حل آن را اجرا کردیم و در حال حاضر در 3 شیفت بصورت شبانه روزی قالیشویی سیاوش در تهرانپارس ارائه خدمات دارد.
      برای خیال راحتی شما میتوانید با تماس با شماره 02122539595 هماهنگی های زمانی مد نظرتون را با قالیشویی هماهنگ کنید.

  2. میتونم بگم بهترین قالی شویی تهرانپارس شرقی و غربی شما و تیم خوب آقای فراهانی از کارخانه سیاوش هستید. که انقدر وظیفه شناسید به موقع برای تحویل فرشا اومدن با توجه به اینکه من شاغل بودم و نمیتونستم تایمای دیگهرو و همچنین به موقع هم تحویل دادن و از کیفیت و تمیزی هم که عالی بود وراضییم.

    در ضمن واقعا کارشناسای خبره و حرفه ای برای فرشای دستبافت دارید که از هر نوع نیاز به ترمیم و .. یا در نظر گرفتن ترکیب رنگ و جنس و .. تعیین نوع شستشو نظارت کردند و نیاز هارو رفع کردید.

    1. تشکر از شما مشتری قدیمی و با شخصیت
      تمام تلاش ما برای جلب رضایت مشتری هاست
      امیدوارم همواره از کار ما راضی باشید

  3. قیمت قاليشويي تهرانپارس شرقی که شما اعلام کردید به بنده در این محدوده نسبت به بقیه خیلی مناسب من بود. تشکر ویژه دارم از حسن انجام کار قالیشویی سیاوش و قیمت های منصفانه شما.

  4. بهترین قالی شویی در تهرانپارس چه غرب و چه شرقش میتونم بگم شمایید. کادری زحمتکش که به فکر هستند واقعاو ممنونم بابت شستشوی خوبی که برای فرشاهامون داشتید و همچنین حسن اخلاقتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به قالیشویی در تهرانپارس دارید؟

با شماره زیر تماس بگیرید و بهترین خدمات را دریافت کنید.